تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک در چند جمله ساده

تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک

تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک در چیست؟ چه امکاناتی در ویپ وجود دارد که در سانترال پاناسونیک وجود ندارد؟ به طور کلی ویپ چیست و چه امکاناتی در اختیار ما قرار می دهد؟

با تیم نویسندگان فون سیستم همراه باشید تا پاسخ همه این سوالات را در این مقاله به شما بدهیم.

البته در صورتی که قصد استفاده از خدمات ویپ را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا برای استعلام قیمت انواع مرکز تلفن سانترال پاناسونیک با تیم خرید و پشتیبانی مرکز تماس بگیرید تا بهترین و پایین ترین قیمت بازار را برای خرید محصولات مختلف پسیو و اکتیو داشته باشید.

 

مهم ترین تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک

با سانترال های پاناسونیک به خوبی آشنا هستید و در بخش های مختلف سایت و همچنین مقالات مختلف آموزشی که بر روی سایت قرار داده شده است، تمامی ویژگی ها و امکانات این دستگاه ها را مورد بررسی قرار داده ایم.

اما واژه ویپ را نیز در گوشه کنار سایت مورد بررسی قرار داده ایم و با توجه به درخواست های بسیار زیادی که در این زمینه داشتیم، سعی کرده ایم تا در ادامه مطالب بیشتری در مورد مفاهیم و همچنین برنامه ریزی و تغییراتی که ویپ نسبت به سانترال پاناسونیک دارد را مورد بررسی قرار دهیم.

سانترال پاناسونیک یک باکس فیزیکی است که در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده است.

 

خدمات ویپ سانترال

 

این مدل ها که از سانترال های قدیمی و جدید تشکیل شده اند می توانند امکانات مختلفی برای مدیریت بهتر تماس ها در اختیار شرکت ها و کسب و کار ها قرار دهند.

این سانترال ها را به طور کلی می توان در دو دسته پرظرفیت و کم ظرفیت تقسیم نمود.

در مورد تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از مدل های سانترال های پاناسونیک علاوه بر قابلیت آنالوگ می توانند  از قابلیت ویپ نیز بهره مند باشند.

ویپ در سانترال پاناسونیک یک مورد اخیتاری است و شما در صورتی که به این قابلیت نیاز داشته باشید می توانید آن را برای سیستم و کسب و کار خود استفاده کنید.

از مهم ترین مدل های سانترال پاناسونیک که با اضافه کردن کارت و دیگر تجهیزات جانبی از قابلیت ویپ پشتیبانی می کنند می توان به سانترال NS500 اشاره نمود.

این دستگاه در ظرفیت اولیه خود به عنوان یک سانترال آنالوگ با پشتیبانی از خطوط آنالوگ شناخته می شود، اما با اضافه کردن امکانات می توانید از آن به عنوان یک دستگاه ویپ استفاده کنید.

 

ویپ در سانترال پاناسونیک چیست؟

ویپ در واقع همان ارتباط در بستر شبکه است که مزایای بسیار زیادی نیز برای کسب و کار ها از نظر هزینه ها و انعطاف پذیری دارد.

سانترال های پاناسونیک به صورت پیش فرض از خطوط آنالوگ داخلی و شهری پشتیبانی می کنند اما در صورت نیاز می توانید قابلیت تحت شبکه بودن را نیز برای آن فعال کنید.

با فعال شدن ویپ در این سانترال ها می توانید به راحتی ارتباطات با کیفیت تری را در بستر شبکه بدون قطعی داشته باشید و در این راه قطعاً مزایای بسیار بیشتری نیز برای کسب و کار ها به همراه خواهد داشت.

زمانی که از قابلیت ویپ در سانترال پاناسونیک و دیگر مرکز تلفن های ویپ استفاده می کنید، هزینه های سیم کشی و کابل کشی شما به شدت کاهش پیدا می کند و در صورتی که از تلفن های پاناسونیک استفاده کنید قطعاً این هزینه ها به پایین ترین مقدار خود می رسد.

البته در این راه استفاده از خدمات یک تیم فنی و متخصص که در این زمینه متخصص هستند نیز می تواند نقش مهمی داشته باشد که تیم فنی و تخصصی فون سیستم به خوبی و با پشتیبانی رایگان یکساله این نقش را برای شما ایفا می کنند.

 

ویپ سانترال پاناسونیک

 

مرکز تلفن ایزابل چیست؟

در بررسی تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک قطعاً باید به مرکز تلفن ایزابل نیز پرداخته شود.

مرکز تلفن های پاناسونیک بدون استفاده و یا با استفاده از قابلیت ویپ به عنوان یک مرکز تلفن تجاری شناخته می شوند و باید برای استفاده از آن ها هزینه پرداخت کنید.

برای استفاده از ایزابل که به صورت نرم افزاری ارائه می شود، شما نیازی به هزینه ندارید و این سیستم تحت شبکه امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

البته برای راه اندازی و استفاده از امکانات مختلف در سازمان به تجهیزاتی مانند سرور، سوئیچ و تلفن های تحت شبکه نیاز دارید اما حتی با یک کیس ساده و تلفن های نرم افزاری بر روی موبایل یا سیستم نیز می توانید یک مرکز تلفن ایزابل و ویپ را داشته باشید و از مزایای بسیار زیادی که دارد بهره مند شوید.

این مرکز تلفن ها امکانات مختلفی که در ویپ سانترال پاناسونیک در اختیار شما قرار می گیرد را به صورت رایگان و با امکانات حرفه ای تر در اختیار شما قرار می دهند.

در مطالبی که بعداً بر روی سایت فون سیستم منتشر می کنیم همه این امکانات را به صورت نرم افزاری و عملی در قسمت مقالات مورد بررسی و آموزش قرار می دهیم.

پس حتما برای فهمیدن و درک کردن بهتر تفاوت ویپ و سانترال پاناسونیک مقالات آموزشی فون سیستم را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763