انواع تلفن های خانگی

انواع تلفن های خانگی به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت تلفن سانترال می توانید با مشاوران فنی و تخصصی فون سیستم تماس بگیرید تا خرید با کیفیت و ارزانی داشته باشند.

 

تلفن بی سیم پاناسونیک

 

تلفن چیست؟

در تعریف تلفن باید بگوییم دستگاهی است که باعث ارتباط های دور به واسطه انتقال صدا می شود.

نخستین تلفن توسط یوهان فیلیپ رایس اختراع شده است. با استفاده از این دستگاه ارتباطی یعنی تلفن مردم که در فاصله های دور زندگی می کنند به راحتی می توانند با نزدیکان خود در ارتباط بوده و به نوعی کارهای روزمره خود را نیز انجام دهند.

با پیشرفت تکنولوژی و در عصر حاضر از خطوط تلفن می توان سیگنال هایی مانند فرکانسهای اینترنتی را نیز انتقال داد.

تلفن دارای انواع مختلف می باشد که با توجه به کارایی و کاربردی که دارد و با توجه به مکانی که قرار است مورد استفاده قرار گیرد انتخاب می شود.

مثلا برای اداره جات و موسسات بزرگ بیشتر از تلفن سانترال استفاده می شود و در منزل از تلفن های معمولی.

تلفن هایی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند نیز دارای انواع مختلفی می باشند که از انواع تلفن های خانگی می توانیم به تلفن رومیزی و تلفن های بیسیم اشاره کنیم.

انوع-تلفن-های-خانگی

تلفن اینترنتی

این سبک از تلفن ها نوعی ارتباط تلفی می باشند که از طریق اینترنت و با استفاده از فناوری های روز دنیا صورت می گیرند و عبارت است از انتقال صوت از طریق بسته‌های آدرس پروتکل اینترنت (IP) و با استفاده از زیرساختار اینترنت. در واقع یک مجموعه از سخت‌افزار و نرم‌افزار است که ما را قادر می‌کند تا از اینترنت به عنوان واسط انتقالی برای تماس‌های تلفنی استفاده کنیم.

تلفن های اینترنتی به خاطر حذف مراکز تلفن راه دور از دایره تماس از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشند و سرعت بالایی در برقراری ارتباط دارند.

انواع تلفن های خانگی

برایتان عنوان کردیم که تلفن براساس موارد مورد نیاز هر بخش و مکانی انتخاب می شود. در ادامه می خواهیم به انواع تلفن های خانگی اشاره ای داشته باشیم.

انواع تلفن های خانگی عبارتند از:

  • تلفن رومیزی بیسیم
  • تلفن رومیزی
  • تلفن بیسیم تکنیکال
  • تلفن رومیزی سه گوشی
  • تلفن بیسیم

 

تلفن رومیزی TS580 پاناسونیک

 

از آنجایی که با بالا رفتن حجم تماس های ورودی وخروجی هیچ تلفنی نمی تواند جایگزین مناسبی برای انواع تلفن خانگی ثابت باشد باید این موضوع را نیز در نظر داشته باشیم که محدودیت جابه جایی تلفن های سیم دار نیز خود نیاز به راه حل دارد. استفاده از تلفن های بیسیم مناسب منزل امکان جابه جایی را در یک ناحیه برای شما به وجود آورده است.

نمایندگی انواع تلفن خانگی

برای اینکه از انواع تلفن خانگی که در بازار وجود دارد مطلع شوید و بتوانید تلفن مورد نیاز خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنید می توانید به نمایندگی های مختلف در شهر و منطقه زندگی خود مراجعه نمایید.

یکی از کمپانی هایی که می توانید برای خرید انواع تلفن های خانگی و اداری به آنها مراجعه کنید کمپانی پاناسونیک می باشد که ارائه دهنده انواع مختلف و طیف وسیعی از محصولات خانگی و الکترونیکی می باشد.

این کمپانی ارائه دهنده تلفن های خانگی و اداری متنوع می باشد که دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند.

این نمایندگی ها به سابقه درخشانی که در زمینه فروش، آموزش و تعمیز انواع تلفن خانگی، رومیزی، بیسیم، فکس و غیره می باشند کاملترین محصولات و به روز ترین تعمییرات را با کیفیت بسیار بالایی برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

از تخصصی ترین خدماتی که نمایندگی های تلفن ارائه می دهند این است که با تکیه بر تجربه و دانش فنی که دارا می باشند تعمییرات تلفن را در بالاترین سطح کیفی انجام می دهند. در تمامی نمایندگی ها به دلیل آشنایی با ویژگی های تلفن های مختلف و با در اختیار قرار دادن تجهیزات قادر خواهند بود که تعمیرات و سرویس تلفن ها را و عیوب و اختلالاتی که در آن ها به وجود آمده است را رفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763