تنظیمات inbound rote در ایزابل مرحله به مرحله

تنظیمات inbound rote در ایزابل

تعیین مسیر های ورودی به عنوان یکی از مهم ترین تنظیمات برای هر دستگاه سانترالی به شمار می رود و شما در صورتی که قصد داشته باشید، تماس های ورودی را به بهترین شکل ممکن برای داخلی های خود مدیریت نمایید باید تنظیمات این بخش را به درستی پیاده سازی کنید. تنظیمات inbound rote در ایزابل در این مطلب به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد و بخش های مهمی که مورد نیاز را به شما توضیح می دهیم تا بتوانید به درستی تنظیمات مورد نیاز برای داخلی های خود را داشته باشید و به خوبی همه تماس های وارد شده را مدیریت کنید.

*** در صورتی که قصد دارید تجهیزات ویپ یا شبکه را خریداری کنید و یا به نصب و پشتیبانی آن ها نیاز دارید، تیم فنی و تخصصی فون سیستم آماده ارائه خدمات ویژه با پشتیبانی رایگان یکساله برای شماست. برای اینکار می توانید علاوه بر مشاهده لیست قیمت محصولات و به خصوص تلفن سانترال، خرید مطمئن و با کیفیتی را داشته باشید.

اهمیت تعیین مسیر تماس ها در ایزابل

هر تماسی که از خارج با خطوط شهری یک کسب و کار و شرکت گرفته می شود باید از طریق تنظیمات خاصی که برای آن خط شهری در نظر می گیرد که در قالب تنظیمات inbound rote در ایزابل اجرا می شود، باید به مقصد خاصی راهنمایی شود. در صورتی که این اتفاق و تنظیمات اجرا نشود، ایزابل اجازه ورود به تماس وارد شده به خطوط شهری و اتصال آن به خطوط داخلی را نمی دهد.

زمانی که شما تعیین مسیر خطوط شهری را به درستی انجام داده باشید، مشتری در سریع ترین زمان ممکن می تواند به اهداف خود برسد و این یعنی شما می توانید با کمترین هزینه، یک اپراتور رایگان در اختیار داشته باشید که همه تماس های شما را به بهترین مقصد راهنمایی کند.

تنظیمات inbound rote در ایزابل

تنظیمات inbound rote در ایزابل و کالر آیدی تماس ها

در بخش اول تعیین مسیر تماس ها در اینباند ها شما باید برای تماس های ورودی یک کالر آیدی را مشخص کنید. با تنظیمات این قسمت می توانید مشخص کنید که تنظیمات اجرا شده در این بخش بر روی کدام یک از خطوط شهری با چه مشخصاتی اجرا شود. به عنوان مثال اگر شما در این قسمت عدد 021 را وارد کنید، برای همه خطوط شهری تهران که وارد می شوند، تنظیمات inbound rote در ایزابل که در این قسمت اجرا شده است در نظر گرفته می شود.

نکته: در این قسمت می توانید از الگوی دیال پترن ها یا همان الگو های ثابت که در سانترال های پاناسونیک نیز نمونه های مختلف آن را در مقالات مشاهده کردیم استفاده نمایید. به طور مثال وقتي در Caller ID مي نويسيد 4465X.  يعني تمامي Caller ID‌ها با پيش شماره 4465را شامل شود.

نکته 2: در صورتی که فقط یک ترانک و یک خط شهری دارید، نیازی به وارد کردن DID/CALLERID ندارید و فقط در بخش آخر یک Destination یا هدف را مشخص می کنید و تغییرات را ذحیره می کنید.

Destination در ایزابل

Destination در واقع همان داخلی، گروهی از داخلی ها، یا تلفن گویا هستند که به عنوان مسیر تماس ورودی مشخص می شود.

تعیین مسیر در زمان های متفاوت

در برخی از موارد شما می خواهید در ساعت مشخصی برای یک خط شهری مسیر نهایی و مقصد خاصی را مشخص کنید و در ساعت های دیگر یک مسیر دیگری داشته باشد. به عنوان مثال شما قصد دارید در ساعت اداری خطوط شهری به اپراتور و داخلی ها وصل شوند و در غیر اداری این خطوط به نگهبانی وصل شوند. برای اینکار می توانید تنظیمات بخش Time Conditions را اجرا کنید.

Time Conditions

علاوه بر این شما زمانی که قصد داشته باشید در دو تایم مختلف، دو تلفن گویا متفاوت را برای مسیر تماس های ورودی خود در نظر بگیرید می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

در بخش اول یک نام برای زمان مشخص شده و مسیر آن در نظر بگیرید.

در بخش TIME GROUP زمان مشخص شده را وارد کنید که می توانید یک ساعت مشخص و یا روز ها و هفته های مشخصی باشد.

در بخش های بعدی نیز می توانید برای هر زمان مشخص شده، تنظیمات inbound rote در ایزابل را اجرا کنید و مشخص کنید که چه مسیری در این زمان برای تماس های ورودی در نظر گرفته شود.

اجرای تنظیمات inbound rote در ایزابل

در نظر داشته باشید برای اجرای تمامی تنظیمات گفته شده در این مطلب باید آگاهی کاملی از خطوط شهری و ترانک های متصل شده به آن ها داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تنظیمات inbound rote در ایزابل را اجرا و برنامه ریزی کنید.

در صورتی که اطلاعات جدیدی در این زمینه خواستید و یا تنظیمات شما پس از اجرا بر روی دستگاه و مرکز تلفن شما اعمال نمیشد حتما با تیم پشتیبانی فون سیستم در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763