چه تلفن هایی بر روی سانترال پاناسونیک نصب می شوند؟

سانترال پاناسونیک

پس از خرید سانترال پاناسونیک چیزی که اهمیت پیدا می کند نحوه نصب اصولی و راه اندازی سیستم سانترال می باشد که لازمه آن شناخت تجهیزات مورد نیاز و دستگا هایی که با این سیستم سازگاری دارند و نصب صحیح می باشد. در اینجا ما در مورد اینکه چه تلفن هایی بر روی سانترال پاناسونیک نصب می شوند؟ صحبت می کنیم.
تفاوت اصلی مدل های مختلف دستگاهای سانترال به دلیل امکاناتی است که دارند که عمدتاً شامل موارد زیر می شوند:

پشتیبانی از خطوط شهری یا داخلی
امکان برقراری تماس اینترنتی
امکان لینک شدن چند دستگاه سانترال با همدیگر
پشتیبانی از خطوط 4 رقمی یا خطوط PRI
پشتیبانی از دستگاه پردازنده صوتی یا TVM پاناسونیک

در این مطلب ما دستگاه های تلفنی بر روی مرکز سانترال پاناسونیک قابل نصب و راه اندازی می باشد و امکانات هر یک را به اختصار عنوان می کنیم:

چه تلفن هایی بر روی سانترال پاناسونیک نصب می شوند؟

به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را می توان بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .

تلفن-سانترال-پاناسونیک

چه تلفن هایی بر روی سانترال پاناسونیک نصب می شوند؟

1- گوشیهای تلفن آنالوگ و یا معمولی:
از مزایای این گوشیهای تلفن می توان به قیمت پایین آن نسبت به گوشی های تلفن سانترال پاناسونیک اشاره نمود.
این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن سانترال نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش می دهد. کارایی آنها از گوشیهای استاندارد سیستم سانترال پایین تر بوده و کلیه قابلیتهای سیستم از طریق کد انجام می پذیرد (به طور مثال برای اخذ خط برای شماره گیری کد 9 )

2- گوشیهای تلفن سانترال:
این نوع گوشیهای تلفن سانترال پاناسونیک، قیمت بالاتری از گوشیهای تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز می باشند،  همچنین قابلیت های مرکز تلفن سانترال از طریق کلید های تعبیه شده قابل استفاده می باشد. ( به طور مثال دکمه hold ).

این نوع از گوشی های تلفن سانترال خود به دو نوع هیبراید و دیجیتال تقسیم می گردد و تنها بر روی مرکز تلفن سانترال پاناسونیک قابل استفاده می باشند .

3- گوشیهای تلفن تحت شبکه:
این نوع از گوشیهای تلفن که نسل جدید گوشیهای مراکز سانترال محسوب می گردند دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP می باشند.
گوشیهای استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک کار کرده و از گوشیهای sip می توان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود.

تلفن هایی که بر روی سانترال پاناسونیک نصب می شوند

تلفن تحت شبکه پاناسونیک

در صورت پشتیبانی مرکز تلفن سانترال از پروتکل SIP می توان گوشی سایر برندها را نیز به مرکز نصب نمود (به طور مثال اتصال گوشی هوشمند به مرکز تلفن سانترال). عملکرد این مدل از گوشیها بسته به نوع و مدل متفاوت می باشد .
یکی از موضوعاتی که در تکنولوژی قرن حاضر بسيار مطرح است، مبحث شبکه نام دارد و تلفن تحت شبکه پاناسونيک نيز با توجه به نياز روز دنيا برای استفاده  کاربران این برند طراحی شده است. تلفن های تحت شبکه پاناسونيک بر روی بستر شبکه قابل راه اندازی هستند. مهم ترين قابليتی که این تلفن ها دارند، ایجاد ارتباط رايگان در خارج از دفتر است که سبب می شود کیفیت و راندمان کاری بالا برود. تنوع در ساختار و امکانات این تلفن ها به همراه دوام و پایداری آنها باعث شده کاربران این برد قدرت انتخاب در خرید داشته باشند و این تلفن ها جز تلفن های پرفروش بازار مخابرات قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763