پخش پیغام دیزا در حالت مشغول بودن داخلی ها در سانترال NS500

پخش پیغام دیزا در حالت مشغول بودن داخلی ها در سانترال NS500

مشغول بودن داخلی های و استفاده از قابلیت تلفن گویا یکی از مهم ترین دغدغه های کسانی است که در زمینه سانترال فعالیت می کنند و یا در سازمان و کسب و کار خود، وظیفه نصب و برنامه ریزی و پشتیبانی سانترال خود را بر عهده دارند. در این مطلب قصد داریم به صورت کامل نحوه پخش پیغام در حالت مشغول بودن داخلی ها در دیزا NS500 را مورد بررسی قرار دهیم.

این امکان بر روی داخلی های سانترال پاناسونیک TDA  و TDE نیز قرار گرفته است و به راحتی از این آموزش می توانید برای استفاد از این قابلیت در این دستگاه ها نیز استفاده نمایید.

اشغال بودن داخلی ها در هنگام پخش پیغام دیزا

یکی از نکاتی که اکثر شرکت ها و کسب و کار ها با آن رو به رو هستند، مشغول بودن داخلی مقصد بعد از انتخاب مشتری و پخش پیغام دیزا است.

در این حالت مشتری کلید مربوط به آن داخلی را انتخاب کرده و با حالت اشغال داخلی رو به رو می شود.

برای اینکه مشتری همچنان در پشت خط پاسخگویی باقی بماند یا اینکه بتوانید آن را به یک مقصد جدید راهنمایی کنید، باید یک پیغام جدید با مضمون “داخلی مورد نظر مشغول است، لطفا منتظر بمانید” را برای مشتری پخش کنیم.

پخش پیغام در حالت مشغول بودن داخلی ها در دیزا NS500 به راحتی قابل انجام است و در قسمت مربوط به تنظیمات دیزا انجام می شود.

همانطور که در مقالات مختلف در مورد تعیین مسیر تماس ها صحبت کردیم، می توانید از قسمت ۲-۱۰ محیط برنامه ریزی NS500 برای تعیین مسیر تماس های وارد شده از خطوط شهری به سمت دیزا اقدام نمایید.

در مقالات مختلف بر روی وب سایت به صورت کامل و جامع دیزا دو مرحله و سه مرحله ای مورد بررسی قرار گرفته و سناریو های کاربردی در این زمینه اجرا شده است.

آموزش فعال سازی تلفن گویا سانترال NS500

پخش پیغام دیزا در حالت مشغول بودن داخلی ها در NS500

برای برنامه ریزی این پیغام جدید بر روی سانترال های NS500 باید به سراغ قسمت ۲-۳-۵ محیط برنامه ریزی یعنی DISA Message برویم.

برای برنامه ریزی این قسمت ابتدا باید از طریق مرورگر و با وارد کردن آی پی اختصاص داده شده به مرکز تلفن NS500 وارد بخش برنامه ریزی این دستگاه شده و سپس از طریق ادامه آموزش به راحتی برای داخلی های مشغول شده یک پیغام دیزا را تخصیص داد.

در این قسمت شماره پیغام ها و عملکرد اعداد را می توان تعیین کرد.

در صورتی که قصد داشته باشیم از پخش پیغام در حالت مشغول بودن داخلی ها در دیزا NS500 استفاده کنیم، و یک پیغام را برای اشغال بودن آن ها برای مشتری پخش کنیم، باید به سراغ ستون های جلوتر این قسمت یعنی Busy / DND Message No. برویم.

در این ستون می توان شماره پیغام جدیدی که بر روی آن مضمون “داخلی مورد نظر مشغول است” ذخیره شده است را در نظر بگیرید.

یعنی شما یک پیغام دیگر با شماره OGM خاص خودش که همان شماره داخلی های دستگاه است، با این مفهوم و محتوا، ضبط و یا روی دستگاه آپلود می کنید تا بتوانید در این ستون شماره آن را وارد نمایید.

اکنون در صورتی که مشتری از طریق خط شهری دیزا را بشوند و با یک داخلی که مشغول است تماس بگیرد، بعد از بوق مشغولی این پیغام جدید برایش پخش می شود.

نکته مهم این است که در پیغام یا OGM جدید می توانید عملکرد های جدیدی را نیز برای هر کلید در نظر بگیرید تا مشتری به سمت مقصد جدیدی هدایت شود.

البته می توانید همان پیغام و همان عملکردهای پیغام دیزا قبلی را نیز دوباره بر روی این پیغام در نظر بگیرید.

پخش پیغام دیزا در حالت مشغول بودن داخلی ها در سانترال NS500

مزیت تلفن گویا در حالت اشغال بودن داخلی

راهکار پخش پیغام در حالت مشغولی داخلی ها در دیزا می تواند به شما کمک کند تا مشتری را همراه خود داشته باشید و از دست ندهید.

از دست ندادن مشتری و پاسخ دادن به نیاز های آن امروزه به عنوان نیاز و هدف اصلی هر کسب و کاری مطرح می شود و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت سانترال پاناسونیک خود استفاده نمایید تا بتوانید پاسخگوی نیاز های تمامی مشتریان خود باشید و هیچ تماسی را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763