مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک

مرکز تلفن ایزابل یا همان خدمات ویپ امروزه به عنوان سیستم اصلی بسیاری از کسب و کار ها مورد استفاده قرار می گیرد و این دغدغه برای سانترال کار ها به وجود آمده است که مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک چیست که باعث شده است تا این سیستم این اندازه محبوبیت را در بین مشتریان به دست آورد.

در این مطب به صورت کامل به شما توضیح می هیم که چرا بسیاری از سازمان ها و کسب و کار ها از سیستم ویپ در ساختار خود استفاده می کنند و مزایای این سیستم نسبت به سیستم های آنالوگ و حتی ویپ پاناسونیک را برای شما شرح می دهیم.

در صورتی که از سیستم ویپ در سازمان خود استفاده می کنید و مشکلاتی برای برنامه ریزی یا پشتیبانی از آن دارید، می توانید از طریق تماس با تیم فنی و پشتیبانی فون سیستم به راحتی این مشکلات را برطرف کنید.

اگر هم به دنبال آموزش ویپ یا آموزش ایزابل هستید باید بدانید که بهترین جا را برای اینکار انتخاب کرده اید چون همکاران ما در بخش فنی با تجربه و سابقه بسیار زیاد و البته با هزینه بسیار مناسب در این زمینه آموزش های لازم را به شما ارائه می دهند.

هر چند در بخش مقالات آموزشی نیز می توانید از بهترین مقالات تخصصی این زمینه نیز استفاده کنید.

خوب از بحث اصلی خارج نشویم و به سراغ مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک برویم.

 

چرا ایزابل؟؟؟

اولین و مهم ترین سوالی که بعد از معرفی ایزابل برای سانترال کاران به وجود آمد که چرا با وجود یک سیستم کاملاً پایدار و امن مثل سانترال های پاناسونیک و سانترال دیگر شرکت ها، باید به سراغ استفاده از ایزابل برویم.

بهترین پاسخ برای این سوالات در امکانات ایزابل قرار داده شده است.

ایزابل به عنوان یک مرکز تلفن رایگان و نرم افزاری، همه امکاناتی که مرکز تلفن های پاناسونیک با پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار می دهند را به صورت رایگان ارائه می کند.

این شاید مهم ترین نکته برای کسب و کار ها باشد که بخواهند هزینه های پایین تری را پرداخت کنند.

اما باید بدانید که امنیت و پایداری ایزابل به عنوان یک مرکز تلفن متن باز که قابلیت تغییر هر کدام از بخش های آن وجود دارد، توسط هیچ کسی تامین نشده است و این خود شرکت ها هستند که باید این سیستم را با امنیت بالا مورد استفاده قرار دهند.

شاید این موضوع در گام اول کمی ما را در مورد مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک دور کند، اما باید بدانید که فون سیستم به عنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات ویپ و تجهیزات شبکه، با استفاده از علم و تجربه و دانش نیروی فنی خود و البته استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته، امنیت کاملی برای ایزابل تامین خواهد نمود.

برای استفاده از خدمات و نصب ایزابل می توانید با تیم پشتیبانی مرکز در تماس باشید.

 

ایزابل چیست؟

 

مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک

همانطور که می دانید سانترال های پاناسونیک از دستگاه های قدیمی و آنالوگ تا دستگاه های تحت شبکه و جدید همگی به صورت تجاری (پرداخت هزینه ابتدایی) حتی بدون ظرفیت اولیه در برخی از مدل ها در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

یعنی شما در برخی از موارد مانند سانترال TDE600 هزینه ای که پرداخت می کنید فقط برای خریدن یک باکس خالی است و بعد از آن باید برای خرید کارت های مختلف اقدام نمایید.

این در حالی است که همه بخش های نرم افزاری ایزابل بعد از نصب آن به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

البته برای نصب و راه اندازی ایزابل با توجه به نوع کسب و کار به یک کیس ساده و یا سرور نیاز دارید که می تواند هزینه های مختلف برای شما به همراه داشته باشد.

پس یکی از مهم ترین مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک را می توان رایگان بودن آن دانست.

 

کاهش هزینه های کابل کشی

اگر برای کسب و کار خود قصد دارید از سیستم های ویپ استفاده کنید، علاوه بر دستگاه های سانترال پاناسونیک که از این قابلیت پشتیبانی می کنند می توانید از ایزابل نیز استفاده کنید.

با نصب یک سیستم ویپ دیگر نیازی به استفاده از کابل کشی ها و سیم کشی های مخابراتی معمولی ندارید و همه چیز در بستر شبکه شکل می گیرد.

البته می توانید با نصب کردن مبدل های مختلف، از تلفن های آنالوگ هم در سیستم خود بهره بگیرید.

این موضوع برای ایزابل و مرکز تلفن پاناسونیک تحت شبکه که قابلیت ویپ برای آن در نظر گرفته شده است، یکسان می باشد.

ارتباطات در بستر شبکه، قطعاً با کیفیت بالاتری انجام می شود و انعطاف پذیری بسیار بالایی خواهد داشت.

 

گزارش گیری و ضبط مکالمات رایگان

یکی دیگر از امکاناتی که در مورد مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک می توانیم به آن اشاره کنیم این است که بعد از نصب ایزابل به صورت رایگان می توانید از قابیلیت گزارشگیری و همچنین ضبط مکالمات استفاده کنید.

این در حالی است که برای استفاده از این قابلیت ها در سانترال های پاناسونیک ابتدا باید لایسنس و تجهیزات جانبی مختلفی خریداری شود.

گزارشگیری ایزابل بسیار حرفه ای است و می تواند شما را در مسیر مدیریت بهتر تماس ها به بهترین شکل ممکن کمک نماید.

در مورد مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که سیستم تلفن گویا ایزابل می تواند کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سیستم های پاناسونیک داشته باشد.

 

صف انتظار رایگان و مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک

یکی دیگر از امکاناتی که باعث می شود تا به مزایای مرکز تلفن ایزابل نسبت به سانترال پاناسونیک پی ببریم، قابلیت صف انتظار به صورت رایگان است.

برای بهره مندی از صف انتظار در سانترال های پاناسونیک باید دیوایس های جداگانه خریداری کرده و روی آن ها نصب نمایید.

البته اگر هم اکنون از یک سانترال تحت شبکه پاناسونیک استفاده می کنید، می توانید به راحتی و با کمک تیم پشتیبانی مرکز فون سیستم، این دستگاه را با یک سرور ایزابل لینک کرده و از امکانات آن به صورت کاملاً رایگان بهره ببرید.

در صورتی که می خواهید هر کدام از تجهیزات مناسب برای راه اندازی ویپ و یا ایزابل در سیستم خود را خریداری کنید می توانید از طریق لیست قیمت سانترال پاناسونیک و همپنین پشتیبانی واتساپ مجموعه، خرید مطمئن و ارزانی را داشته باشید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763