محبوب ترین تلفن های نرم افزاری که باید نصب کنید

محبوب ترین تلفن های نرم افزاری

همه ما به خوبی با اهمیت تلفن های نرم افزاری در سیستم های تلفن اینترنتی و در بستر ویپ به خوبی آشنا هستیم و به همین دلیل قصد داریم در این مقاله دو مورد از محبوب ترین تلفن های نرم افزاری یا همان سافت فون ها را مورد بررسی قرار دهیم که از جمله محبوب ترین تلفن های قابل نصب روی سیستم عامل های مختلف هستند و به شما این امکان را می دهند تا بتوانیم با کیفیت و سرعت بسیار بالا و ارتباطات مناسب و پایداری را با دیگر داخلی ها و خطوط شهری برقرار نمایید.

تعریف سافت فون یا تلفن نرم افزاری

قبل از اینکه بخواهیم به دو مورد از محبوب ترین سافت فون ها یا همان تلفن های نرم افزاری در دنیای روز که بر روی سیستم عامل های مختلف قابلیت نصب دارند بپردازیم بهتر است تعریف کلی را در مورد سافت فون ها به شما ارائه دهیم تا شما بتوانید با آشنایی بیشتر با این تلفن ها ارتباط راحت تری را با ادامه مطلب برقرار کنید.

سافت فون ها در واقع نوعی تلفن سانترال هستند که به صورت نرم افزاری بر روی گوشی یا سیستم عامل نصب می‌شوند. پشتیبانی از پروتکل سیپ و داشتن امکانات مختلف دیگری مانند تاریخچه تماس ها یا قابلیت دریافت تماس ورودی و همچنین دفترچه تلفن هماهنگ شده با تلفن همراه هوشمند شما می تواند از جمله مهمترین قابلیتهای باشد که سافت فون ها را به عنوان تلفن های نرم افزاری محبوب بر روی سانترال های مختلف معرفی می کند.

تلفن های نرم افزاری امروزه علاوه بر مرکز تلفن های مجازی و نرم افزاری مانند ایزابل که در بستر و راه اندازی می شوند می‌توانند به راحتی بر روی مرکز تلفن های غیر تجاری مانند سانترال تحت شبکه در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده است نصب شده و از این طریق ارتباط داخلی را در هر زمان و مکانی با شرکت و کسب‌وکار خود برقرار نمایید.

 

محبوب ترین تلفن های نرم افزاری

هر چند شاید امروز شما از ساختمان یا تلفن نرم افزاری 3cx به عنوان یکی از بهترین تلفن های نرم افزاری بازار که محبوبیت بسیار بالایی نیز دارد استفاده نمایید اما دو مورد دیگر از تلفن های نرم افزاری از سافت فون ها هستند که با توجه به میزان دانلود و میزان استفاده و البته امکاناتی که برای آنها قرار داده شده است می توانیم بگوییم که به عنوان محبوب ترین سافت فون ها در بین کاربران شناخته می شوند.

این دو تلفن نرم افزاری مدل zoiper  و Xlite هستند که در ادامه مطلب قصد داریم تمامی ویژگیهای هر کدام از این تلفن‌ها را به صورت کاملا مجزا مورد بررسی قرار دهیم.

محبوب ترین تلفن های نرم افزاری

ویژگی های زویپر به عنوان محبوب ترین تلفن نرم افزاری

زویپر که به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران مختلف قرار می گیرد قابلیت نصب بر روی انواع موبایل تبلت و کامپیوتر ها را دارد و با توجه به امکاناتی که مانند پشتیبانی از تماس های تلفنی با کیفیت بالا ارائه می کند و البته از دو پروتکل sip و IAX پشتیبانی می کند می‌تواند به عنوان تلفن نرم افزاری یا سافت فون محبوب در بازار شناخته شود که بر روی سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و ویندوز و همچنین لینوکس قابلیت نصب و پشتیبانی را دارد.

قابلیت افزایش کیفیت تماس و همچنین سازگاری با دستگاه‌های مختلف سانترال پاناسونیک و همچنین مرکز تلفن های نرم افزاری و البته تنظیمات بسیار ساده و محیط کاربری آسان باعث شده است تا از روی پل را به عنوان محبوب ترین تلفن نرم افزاری امروز در بازار بشناسیم.

 

معرفی سافت فون Xlite

این مدل نیز به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین تلفن های نرم افزاری در بازار شناخته می شود که جایگزین بسیار خوبی برای تلفن های سخت افزاری حتی در محیط کاری شما می باشد که کارمندان با نصب کردن آن بر روی سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز یا‏ios و اندروید به راحتی می‌توانند ارتباطات بسیار با کیفیتی را در بستر وب داشته باشند.

این تلفن نرم افزاری نیز به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شاید تنها محدودیت آن را بتوانیم این موضوع بدانیم که حتما برای استفاده از آن باید به ویپ یا سانترال های تحت شبکه متصل باشد تا بتواند ارتباط با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهد.

تلفن نرم افزاری xlite

این تلفن نرم افزاری به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین سافت فون ها شناخته شده توسط کاربران، از امکاناتی مانند سیستم پیغام گیر صوتی عدم محدودیت برای مکالمه در محیط های جغرافیای مختلف و همچنین قابلیت ارسال پیام برای کاربرانی که در دسترس حضور ندارند در کنار امکانات مختلف دیگری مانند برگزاری ویدئو کنفرانس های تصویری و صوتی و همچنین قابلیت ارسال پیام فوری از جمله دیگر مهمترین امکاناتی هستند که با استفاده از این تلفن نرم افزاری می توانیم با آنها به راحتی دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763