علاوه بر قیمت تلفن سانترال پاناسونیک  روی هر دکمه کلیک کنید و لیست قیمت را مشاهده کنید.

لیست قیمت تلفن سانترال پاناسونیک

خرید مرکز تلفن سانترال دست دوم

خرید تلفن سانترال پاناسونیک

تلفن های سانترال پاناسونیک در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. برای خرید این تلفن ها باید اطلاعات کامل و کافی در مورد هر مدل و نحوه استفاده و کاربرد های آن داشته باشید.

همانطور که می دانید هر سانترال و مرکز تلفن غیرتجاری تحت شبکه، از مدل های خاصی از تلفن های سانترال پشتیبانی می کنند.

به همین دلیل اگر برای هر کدام از قسمت های مختلف شرکت و سازمان خودتان قصد خرید تلفن سانترال را دارید، باید اطلاعات کامل و تخصصی در این مورد داشته باشید.

این اطلاعات کامل و تخصصی به شما کمک می کند که بتوانید براساس نیاز خود یک دستگاه مناسب را خریداری کنید.

خرید تلفن سانترال

تیم فنی و تخصصی فون سیستم در بخش پشتیبانی خرید به صورت کاملاً تخصصی مشاوره رایگان را به صورت 24 ساعته در اختیار شما قرار می دهد. این مشاوره رایگان به شما کمک می کند که حتی اگر هیچ شناختی نسبت به انواع تلفن سانترال نداشته باشید بتوانید به راحتی یک خرید تخصصی و با کیفیت داشته باشید.

قیمت تلفن سانترال پاناسونیک

بعد از اینکه اطلاعات کافی در مورد انواع مدل های مختلف تلفن سانترال پاناسونیک به دست آوردید، ترجیح می دهید با قیمت بسیار مناسب، تلفن مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مراکز و شرکت های مختلفی به صورت رسمی و غیررسمی در زمینه فروش انواع تلفن سانترال فعالیت می کنند.

با توجه به اینکه فون سیستم تمامی خدمات مربوط به نصب و راه اندازی انواع تلفن سانترال را ارائه می کند، سعی می کند تا ارزان ترین قیمت انواع مدل های مختلف سانترال و تلفن سانترال را در اختیار کسب و کار ها قرار دهد.

نصب تلفن سانترال

در صورتی که قصد دارید هزینه پایین تری برای تلفن های سانترال بپردازید، می توانید به جای تلفن های نو از مدل های استوک و کارکرده استفاده نمایید.

با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها به دلیل ارتقا کسیستم شبکه و ارتباطی خود، نیازی به برخی از مدل های تلفن ندارند، آن ها را به فروش می گذارند.

در کنار این موضوع برخی از شرکت ها نیز زمانی که به پایان فعالیت خود می رسند، تلفن های سانترال و سیستم شبکه خود را به فروش می رسانند.

فون سیستم با خرید این دستگاه ها، آن ها را به صورت استوک و دست دوم خریداری کرده و با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی برای شرکت ها و کسب و کار هایی که قصد دارند، هزینه کمتری پرداخت کنند،به فروش برساند.

برای اطلاع از آخرین قیمت تلفن سانترال پاناسونیک می توانید با کارشناسان فروش فون سیستم به صورت 24 ساعته در ارتباط باشید.

قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

توضیحات فنی و تخصصی در این زمینه به شما کمک می کند تا بتوانید بدون هیچ شناختی از مرکز تلفن های پاناسونیک و تلفن سانترال، یک خرید با کیفیت را داشته باشید. با توجه به اینکه فون سیستم در زمینه خدمات دستگاه های سانترال و تجهیزات امنیتی فعالیت می کند، کمترین قیمت سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال پاناسونیک را در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از مشاوره تیم فنی و تخصصی در این زمینه می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. در صورتی که قصد دارید از خدمات ویژه فون سیستم برای نصب و پشتیبانی تمامی تجهیزات ارتباطی و شبکه در محیط کاری خود استفاده کنید حتما از صفحه خدمات ما دیدن نمایید.

قیمت سانترال پاناسونیک

قیمت هایی که در این صفحه قرار می گیرند کاملاً به روز بوده و با توجه به اینکه فون سیستم در زمینه اجرای پروژه های سازمانی و شرکتی فعالیت می کند، کمترین قیمت را برای مشتریان و همکاران گرامی در نظر گرفته است. قیمت روز تلفن سانترال پاناسونیک به شما کمک می کند تا بتوانید با کمترین هزینه خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید. اگر بعد از خرید، کار اجرای پروژه های خود را نیز به فون سیستم بسپارید، از مزایای بسیار زیادی همچون نصب و راه اندازی تلفن گویا به صورت رایگان یا پشتیبانی و نصب از راه دور باز هم به صورت رایگان بهره مند خواهید شد. تیم پشتیانی و خرید مرکز سعی می کند قیمت روز سانترال پاناسونیک را در این صفحه در اختیار شما قرار دهد اما با توجه به نوسانات بازار حتما برای خرید با تیم فروش فون سیستم تماس بگیرید.

در این صفحه علاوه بر به روزترین اطلاعات و قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک قصد داریم، اطلاعات جامعی را در مورد مدل های مختلف این دستگاه ها به شما ارائه کنیم. به طور کلی سانترال پاناسونیک به دلیل پایداری بالا و همچنین امکانات بسیار مناسب و حرفه ای که در اختیار کاربران خود قرار می دهد امروزه به عنوان محبوب ترین برند در این زمینه شناخته می شود. نکته مهم در مورد استفاده از مرکز تلفن سانترال پاناسونیک تنوع آن ها برای کسب و کار های مختلف است. یعنی شما با توجه به نیاز خود در محیط می توانید یک دستگاه که به طور کامل همه امکانات مد نظر شما را داشته باشد را خریداری کنید. در ادامه مدل های مختلف سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال را مورد بررسی قرار می دهیم.

سانترال پاناسونیک کم ظرفیت

سانترال کم ظرفیت پاناسونیک همانطور که از اسمشان پیداست از ظرفیت کمی پشتیبانی می کنند و بیشتر برای کسب و کار های کوچک و یا خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. از محبوب ترین مدل های ارائه شده در این زمینه می توان به TEM/TES 824 و HTS32 که به تازگی توسط پاناسونیک معرفی شده است اشاره نمود. سانترال TES824 دارای ظرفیت اولیه 3 خط شهری و 8 داخلی آنالوگ یا هایبرید است. سانترال TEM824 نیز بر روی خود 6 خط شهری و 16 داخلی را راه اندازی می کند. با توجه به رشد و توسعه کسب و کار ها، پاناسونیک این امکان را بر روی همه مدل های خود برای ارتقاء ظرفیت اولیه قرار داده است. در صورتی که بخواهید ظرفیت اولیه این دستگاه را ارتقاء  دهید می توانید از کارت های توسعه آن استفاده کنید. علاوه بر این بر روی هر دو دستگاه به صورت پیش فرض یک کانال اپراتور گویا قرار دارد که می توان با نصب کارت، آن را به دو کانال همزمان برای پاسخگویی بهتر به تماس های مشتریان ارتقاء داد. تلفن سانترال 7730 به عنوان تلفن مدیریتی و برنامه ریزی این سانترال مورد استفاده قرار می گیرد.

سانترال HTS32 پاناسونیک نیز به عنوان یکی از دستگاه های به روز و تحت شبکه این شرکت شناخته می شود که البته ظرفیت اولیه و نهایی پایینی دارد. به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه 4 خط شهری که قابلیت راه اندازی خطوط آنالوگ و یا سیپ را دارند قرار گرفته است. همچنین تعداد 8 داخلی و 4 کانال دیزا به صورت پیش فرض از دیگر امکانات این دستگاه هستند. ظرفیت نهایی این مدل، 8 خط شهری سیپ و آنالوگ و 24 داخلی سیپ یا آنالوگ است. تلفن سانترال سری HDV پاناسونیک به عنوان تلفن های مورد نیاز برای برنامه ریزی و مدیریت این مرکز تلفن های سانترال پاناسونیک به کار می روند.

  قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

بر روی این مدل می توان 12 داخلی نرم افزاری را روی سیستم یا موبایل نیز راه اندازی نمود.
و این یعنی از هر جایی بدون محدودیت و فقط با اتصال به اینترنت می توانید با داخلی های شرکت خود در ارتباط باشید.
یعنی شما حضور فیزیکی در شرکت ندارید اما انگار بر سر میز کار خود هستید و پاسخگویی و یا تامس با مشتریان مانند روال عادی آن انجام می شود.
در صورتی که قصد دارید از بهترین قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و خدمات ویژه فون سیستم برای نصب و راه اندازی استفاده کنید، حتما با تیم خرید و پشتیبانی تماس بگیرید. 

قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک پرظرفیت

سانترال پرظرفیت معمولاً به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند.

این مرکز تلفن ها با توجه به ظرفیت بالای خطوط شهری و داخلی برای کسب و کار های متوسط و بزرگ متناسب با نصب کارت ها و نیاز کاربران مورد استفاده قرار می گیرند.
البته قابلیت های مختلف دیگری نیز مانند تلفن گویا، پیغام صوتی و … روی این دستگاه ها استفاده می شود و به شما کمک می کند تا بتوانید تماس های ورودی و خروجی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایید.
برنامه ریزی این دستگاه ها هم از طریق نرم افزار که با کابل usb به دستگاه وصل شده و هم از طریق شبکه انجام می شود.
سانترال های سری TDA را می توانید با استفاده از تعویض کارت MPR دستگاه به یک سانترال تحت شبکه تبدیل نمایید. تلفن سانترال دیجیتال و آنالوگ و حتی تلفن های هایبرید قابلیت اتصال به این دستگاه را دارند.
برنامه ریزی از طریق شبکه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی از راه دور نیز به دستگاه وصل شده و مشکلات آن ر برطرف نمایید.
این موضوع برای کاهش هزینه های اعزام کارشناس برای برطرف شدن مشکلات دستگاه امری بسیار بی نظیر و عالی است.  

سانترال پرظرفیت آنالوگ

سانترال های سری TDA به عنوان سانترال های آنالوگ شناخته می شوند که می توانند خطوط آنالوگ و ثابت شهری یا خطوط دیجیتال E1 را راه اندازی نمایند.

این دسته به سانترال های TDA100/100D/100DBA/100DBP/200/600 تقسیم می شوند که اطلاعات کامل آن ها در بالا و صفحه توضیحات هر محصول نوشته شده است.
از امکانات مهم این مرکز تلفن سانترال پاناسونیک ها می توان به راه اندازی تعداد بالایی خطوط شهری، داخلی و تلفن گویا اشاره نمود.
سانترال TDA100D از ظرفیت اولیه 4 داخلی دیجیتال که با قابلیت DXDP قابل تبدیل شدن به 8 داخلی است، پشتیبانی می کند.
در صورت استفاده از سانترال TDA600 می توانید با استفاده از شلف های توسعه TDA620 ظرفیت نهایی دستگاه را افزایش دهید.  

قیمت مرکز تلفن سانترال پرظرفیت تحت شبکه

  قیمت روز سانترال پاناسونیک

با توجه به پیشرفت فناوری و لزوم بالا رفتن کیفیت ارتباطات، پاناسونیک مدل های تحت شبکه را به بازار ارائه نمود که از بستر شبکه برای برقراری تماس استفاده می کنند.
استفاده از بستر شبکه می تواند مزایای زیادی از جمله کاهش هزینه های کابل کشی، کیفیت بالای صدا و ارتباطات و همچنین پشتیبانی سریع و آسان را به همراه داشته باشد.
سانترال های سری TDE یعنی TDE 100/200/600 در کنار مرکز تلفن سری NS 500/700/1000 به عنوان دستگاه های تحت شبکه شناخته می شوند.
این مدل مرکز تلفن سانترال پاناسونیک از پروتکل سیپ پشتیبانی نموده و می توانند داخلی های IP را روی دستگاه شما راه اندازی نمایند.
امکان لینک کردن این دستگاه ها در بستر شبکه با فواصل زیاد می تواند یکی از مهم ترین دلایل استقبال شرکت های بزرگ با چند شعبه مختلف از نصب و راه اندازی این دستگاه ها باشد.
از این دستگاه ها می توانید برای کسب و کار های بزرگ که قابلیت پیشرفت و به روز شدن را دارند نیز استفاده کنید. انواع تلفن سانترال آنالوگ و تحت شبکه و تلفن های دیجیتال را می توانید به راحتی به این دستگاه ها وصل نمایید.
سانترال NS500 بر روی خود به صورت پیش فرض 6 خط شهری آنالوگ و 16 داخلی و همچنین 2 کانال تلفن گویا را راه اندازی می کند.
برای این دستگاه ها نیز با توجه به اینکه فون سیستم خدمات ویژه ای را در زمینه نصب و راه اندازی و البته پشتیبانی رایگان ارائه می دهد، می توانید از بهترین قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک بهره مند شوید.

قیمت کارت سانترال پاناسونیک

قبل از اینکه از قیمت کارت سانترال پاناسونیک دیدن کنید، بهتر است اطلاعاتی در مورد انواع کارت سانترال و اینکه کارت سانترال چیست داشته باشید. در کنار تلفن سانترال، استفاده از کارت سانترال نیز برای راه اندازی و استفاده از برخی از امکانات دستگاه های پاناسونیک الزامی می باشد.

برای اینکه ظرفیت ابتدایی دستگاه سانترال پاناسونیک را افزایش دهید یا اینکه از قابلیت های جدید بر روی سانترال خود استفاده کنید باید تجهیزات جانبی مانند کارت سانترال را به آن وصل کنید.
کارت سانترال برای هر مدل از دستگاه های سانترال پاناسونیک با هم تفاوت هایی دارند.
در دو مطلب و در بین مقالات آموزشی می توانید کارت های دو سانترال 824  و HTS32 را به صورت تخصصی بیشتر بشناسید.
برای بقیه دستگاه ها نیز مانند سری TDA  و TDE  می توانید کارت های مختلفی را با توجه به نیاز و البته روی هر اسلات نصب نمایید. در نظر داشته باشید ممکن است بعد از نصب کارت، نیاز به خرید تلفن سانترال جدید یا تعویض تلفن های قدیمی خود داشته باشید.
این کارت ها به صورت کارت اصلی یا فرعی وجود دارند.
کارت اصلی روی اسلات های خالی دستگاه نصب می شوند.
این در حالی است که کارت های فرعی مانند کالر آیدی بر روی کارت های اصلی نصب می شوند و نیازی به اسلات خالی ندارند.
یکی از مهم ترین کارت های فرعی دستگاه سانترال TDA و TDE کارت سانترال TDA0191 و TDA0192 برای راه اندازی 4 و 2 کانال تلفن گویا به صورت همزمان هستند.

  قیمت کارت سانترال TDA0190 پاناسونیک

این دو کارت بر روی کارت آپشنال TDA0190 که یک کارت اصلی است و روی اسلات های خالی دستگاه نصب می شود، نصب شده و نیازی به اسلات خالی بر روی باکس دستگاه ندارند. بعد از نصب این کارت، فقط قابلیت تلفن گویا به دستگاه سانترال اضافه می شود و نیازی به خرید تلفن سانترال پاناسونیک و راه اندازی داخلی های جدید نیست.

تلفن سانترال پاناسونیک

با آشنایی با انواع تلفن سانترال شما می توانید به خوبی متوجه شوید که برای راه اندازی داخلی بر روی هر دستگاه سانترال به چه تلفن هایی نیاز دارید.

پس با ادامه مطلب همراه باشید.

انواع تلفن سانترال پاناسونیک

نکته مهمی که در هنگام بررسی قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک باید به آن توجه کنید این است که دستگاه مورد نظر شما از چه تلفن هایی پشتیبانی می کند؟

این موضوع برای کسب و کار هایی که هم اکنون از یک دستگاه سانترال استفاده می کنند و به دنبال دستگاه جدید هستند بسیار مهم و حیاتی است.

در بررسی قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک بهتر است بگوییم که تلفن های سانترال انواع گوناگونی دارند که در مقالات مختلف به بررسی ویژگی ها و امکانات هر مدل پرداخته ایم. انواع تلفن سانترال به دسته بندی زیر تقسیم می شوند.

تلفن آنالوگ

تلفن هایبرید

تلفن دیجیتال

تلفن تحت شبکه

در ادامه به بررسی هر کدام از مدل ها برای اتصال به هر دستگاه می پردازیم.

تلفن سانترال پاناسونیک آنالوگ

تلفن سانترال آنالوگ که به دو دسته رومیزی و بیسیم تقسیم می شوند، با همه مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک سازگاری دارند. این تلفن ها بر روی هر 24 داخلی سانترال tes824 و داخلی های سانترال hts32 راه اندازی می شوند. این تلفن ها برای راه اندازی فقط به یک زوج سیم نیاز دارند.

انواع تلفن سانترال

در مورد خرید و نصب تلفن سانترال برای سانترال های پرظرفیت و تحت شبکه نیز باید به این نکته توجه کنید که دستگاه در حالت پیش فرض از خطوط داخلی آنالوگ پشتیبانی می کند یا خیر؟ به طور مثال سانترال NS500 بر روی خود به صورت پیش فرض تعداد 16 داخلی آنالوگ دارد.

برای نصب و راه اندازی خطوط داخلی و تلفن سانترال بر روی دیگر مرکز تلفن پاناسونیک باید کارت مخصوص خطوط آنالوگ را روی آن ها نصب نمایید. برای مشاهده کارت های آنالوگ از فروشگاه فون سیستم استفاده کنید تا کارت مورد نظر خود را پیدا کنید.

تلفن سانترال پاناسونیک هایبریدی 7730

تلفن سانترال 7730 به عنوان تلفن هایبرید دستگاه های سانترال شناخته می شود.

اصلی ترین مورد استفاده از این تلفن برای دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک یعنی سانترال TES824 است که به عنوان تلفن اپراتوری و جهت برنامه ریزی دستگاه استفاده می شود.

کد های برنامه ریزی سانترال 824 به صورت مفصل و در یک مقاله تخصصی مورد بررسی قرار گرفته اند که می توانید از آن ها استفاده نمایید تا همه بخش های دستگاه را مطابق با نیاز خود برنامه ریزی نمایید.

برای راه اندازی تلفن سانترال و تلفن های هایبریدی باید از دو زوج سیم یعنی چهار رشته سیم استفاده کنید که به همین دلیل ممکن است هزینه های کابل کشی شما در صورتی که از تعداد زیادی تلفن هایبریدی استفاده کنید بالاتر برود.   قیمت تلفن سانترال پاناسونیک 7730   بر روی سانترال های پرظرفیت نیز باید از کارت مخصوص استفاده کنید تا این تلفن ها راه اندازی شوند.

نکته: سانترال TDA 100D/100DBA/100DBP قابلیت راه اندازی تلفن های هایبریدی را ندارند.  

تلفن دیجیتال

تلفن دیجیتال پاناسونیک برای راه اندازی به یک زوج سیم دیتا نیاز دارند.

این تلفن ها امکانات بسیار زیادی بر روی بدنه خود دارند که به شما اجازه می دهند تا از این امکانات برای مدیریت بهتر و سریع تر تماس های خود استفاده کنید.

تلفن سانترال دیجیتال پاناسونیک در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند و از انواع آن ها می توان به تلفن های مدیریتی و تلفن های مخصوص کارمندان که امکانات کمتری دارند، تقسیم می شوند.

تلفن دیجیتال پاناسونیک   یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای استفاده از تلفن های دیجیتال، توانایی گرفتن یک داخلی دیگر از پشت آن ها می باشد.

یعنی بعد از راه اندازی هر داخلی دیجیتال می توانید از پشت آن یک داخلی دیگر را راه اندازی کنید.

البته این نکته را در نظر داشه باشید که برای اینکار باید فاصله دو تلفن سانترال از همدیگر کمتر از ده متر باشد.

تلفن تحت شبکه

تلفن های تحت شبکه بر روی شبکه نصب می شوند و نیازی به کابل کشی مجزا از طریق سیم تلفن ندارند.

این تلفن ها از کیفیت صدای بالاتر و همچنین پشتیبانی آسان تر از طریق محیط وب برخوردار هستند.

تلفن سانترال تحت شبکه پاناسونیک در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که امکانات مدیریتی بر روی خود دارند.

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از تلفن های تحت شبکه، انعطاف پذیر بودن آن است.

یعنی بعد از فعال کردن تلفن های تحت شبکه می توانید به راحتی آن را در هر قسمتی از شبکه خود قرار داده و استفاده کنید.

تلفن های تحت شبکه از کیفیت صدای بسیار بالاتری نیز برخوردار هستند و همین موضوع باعث می شود تا در کنار امکانات مدیریتی بتوانید ارتباطات بهتر و با کیفیت تری در اختیار کاربران قرار دهند.

برای اطلاع از قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک می توانید به صفحه مخصوص که توسط تیم پشتیبانی فون سیستم به صورت روزانه آپدیت می شود، مراجعه کنید.

تلفن سانترال تحت شبکه فقط قابلیت نصب و اضافه شدن به عنوان داخلی به مرکز تلفن های سانترال تحت شبکه را دارند. قیمت تلفن سانترال HD430 پاناسونیک برای راه اندازی تلفن سانترال تحت شبکه بر روی مرکز تلفن های کم ظرفیت HTS32 نیازی به تجهیزات جانبی و اضافی ندارید در حالی که برای راه اندازی همین تلفن ها بر روی سانترال های NS500 و یا سانترال های تحت شبکه سری TDE باید کارت های مخصوص را روی دستگاه نصب نمود.

هر کارت تعداد مشخصی تلفن سیپ یا تحت شبکه را در اختیار شما قرار می دهد در حالی که اگر کارت های ویپ را روی دستگاه نصب کنید، می توانید از ظرفیت های پیش فرض آن ها برای راه اندازی تعدادی تلفن مدل مشخص استفاده نمود.

به طور مثال اگر کارت ویپ 5110 را به دستگاه سانترال NS500 اضافه کنید، می توانید تعداد 4 عدد تلفن آی پی سری NT را نیز روی دستگاه راه اندازی کنید.   قیمت تلفن سانترال تحت شبکه NT543

تلفن سانترال ویپ voip

کسب و کارهای مختلف در سراسر کشور کم کم از  خطوط آنالوگ و بستر آنالوگ فاصله گرفته و به سمت بستر شبکه رفتند که نیازمندی‌های وارد شدن به بستر شبکه استفاده از تجهیزات مناسب برای راه اندازی تلفن های ویپ و همچنین مرکز تلفن هایی که به صورت رایگان و یا سخت افزاری در اختیار شما قرار می گیرند می باشد.

زمانی که شما از یک مرکز تلفن تحت شبکه استفاده می کنید و قابلیت ویپ را بر روی آن راه اندازی می کنید دیگر نمی‌توانید از داخلی های آنالوگ به راحتی بر روی مرکز تلفن خود استفاده کنید.

به همین دلیل و البته به دلیل کیفیت بسیار بالاتر و امکانات مختلفی که در ادامه به آن اشاره می کنیم شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی که از وی در بستر ارتباطات خود استفاده می کنند به سراغ خرید تلفن ویپ و تجهیزات جانبی آن ها می روند تا از این طریق بتوانند هم کیفیت ارتباطات خود را بالاتر ببرند و هم اینکه مدیریت بهتری نسبت به تماسهای وارد شده خود داشته باشند.

تلفن های ویپ در انواع مختلفی وارد بازار شدند و برندهای مطرح در سراسر جهان سعی کردند تا تلفن های تحت شبکه ip را وارد بازار کنند.

انواع تلفن ویپ

یکی از مهمترین موضوعاتی که ما در بحث تلفنهای ویپ باید بدانید این است که این تلفن ها به عنوان یک داخلی تحت شبکه برای شما عمل کرده و از طریق IP که برای این تلفن ها تنظیم می شود می توانند به مرکز تلفن اصلی وصل شده و کار تبادل اطلاعات بین داخلی های مختلف و پاسخگویی به تماس مشتریان را انجام دهند.

شرکت ها و برندهای مطرحی در سراسر جهان به ساخت و تولید تلفن های ویپ و تحت شبکه روی آوردند که از جمله مهمترین آنها می ‌توانیم به گرند استریم و تلفن ویپ پاناسونیک اشاره کنیم.

تلفن های ویپ پاناسونیک از نظر کیفیت سخت افزاری در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند و یکی از مهم‌ترین اشکالات آنها می‌توان به عدم ست شدن با دیگر مراکز تلفن دانست.

یعنی شما اگر بخواهید مرکز تلفن های غیر تجاری نیز راه اندازی کنید می توانید به راحتی از تلفن‌های ویپ پاناسونیک استفاده کنید و این تلفن ها بیشتر برای مرکز تلفن های تحت شبکه خود برند پاناسونیک راه اندازی می شوند.

تلفن گرند استریم یکی دیگر از تلفن های ویپ به شمار می رود که میتوانید در شرکت کسب و کار خود از انواع مختلف آن ها استفاده کنید.

این تلفن ها یک ویژگی بسیار خوبی که دارند این است که با مرکز تلفن مختلفی از جمله ایزابل و استریسک و مرکز تلفن های ویپ گرند استریم سازگاری دارند و به راحتی شما می توانید تمامی تلفن های مختلف برند گرند استریم را به این مرکز تلفن ها وصل کنید و از طریق IP دادن به آنها این تلفن ها را به عنوان داخلی راه اندازی نمایید.

خدمات نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک

شرکت فون سیستم به عنوان نمایندگی رسمی فروش و نصب تجهیزات مخابراتی، سعی کرده است تا با در نظر گرفتن مشتری مداری، بهترین قیمت مرکز تلفن سانترال پاناسونیک را در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد که هیچ اطلاعاتی در مورد دستگاه سانترال و ظرفیت ابتدایی و نهایی آن ها ندارید.
علاوه بر این می توانید خدمات سانترال پاناسونیک شامل پشتیبانی و نصب همه تجهیزات ارتباطی و شبکه محیط کاری خود را نیز با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت از  تیم فنی و تخصصی فون سیستم بخواهید.

امروزه پیشرفت علم و تکنولوژی و عرضه تلفن های مختلف به خصوص تلفن سانترال پاناسونیک موجب شده تا شرکت های متعدد بتوانند ارتباطی راحت تر و بهتری بین کارمندان خود فراهم کنند. مرکز تلفن یا همان سانترال با توجه به ظرفیت مورد نیاز فرد متقاضی، در مدل های مختلفی عرضه میگردد. شرکت های متعددی نیز در این زمینه مشغول به فعالیت و ساخت مدل های مختلف تلفن سانترال هستند که مهم ترین آن ها شرکت پاناسونیک می باشد.آیا شما نیز برای ایجاد ارتباط بهتر بین کارمندان خود از تلفن سانترال پاناسونیک استفاده می کنید؟ چقدر با این تلفن ها آشنایی دارید؟ 

تلفن سانترال چیست؟

در زمان هایی که هنور تلفن های سانترال به بازار عرضه نشده بودند، هر یک از کارمندان از یک خط ثابت و جداگانه استفاده می کردند و یا در حالت دوم تمامی آن ها از یک خط ثابت بهره می بردند. مشکل زمانی ایجاد می شد که تعداد کارمندان رفته رفته افزایش پیدا کرده و عملا این روش ها دیگر قابل استفاده نبوده و یا مشکل آفرین بودند. 

با ورود تلفن های سانترال به بازار، خدمات بسیار زیادی به مجموعه هایی با کامندان بالا اهدا کرد که از مهم ترین این خدمات جمع آوری خطوط تلفن متعدد و متمرکز کردن آن ها در یک تلفن ثابت بود. با استفاده از تلفن های سانترال که مهم ترین و معروف ترین مدل آن تلفن سانترال پاناسونیک می باشد، می توانید با استفاده از یک خط ثابت، داخلی های متعددی ایجاد کرده و برای هر یک از کارمندان و یا بخش های مختلف شرکت خود یک شماره داخلی مشخص تنظیم نمایید.

استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک مزایای متعددی به همراه دارد که از مهم ترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • راه اندازی و نصب آسان این دسته از تلفن ها
  • دارا بودن قابلیت منشی اتوماتیک
  • تجمیع تمامی خطوط تلفن در یک خط
  • انتقال مشترکین به اپراتورهای دیگر به منظور ارائه خدمات بهتر به آن ها
  • قابلیت ادغام با برنامه های نرم افزاری پرکاربرد و مورد نیاز

البته با توجه به نیاز های هر مجموعه، تلفن های سانترال در ظرفیت ها و هم چنین قابلیت های مختلفی ساخته شده که هر مجموعه می تواند بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نماید.

تلفن سانترال بی سیم

تلفن سانترال بی سیم نمایانگر گوشه ای از پیشرفت تکنولوژی می باشد که توانسته برای بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک مزایای بسیاری را فراهم آورد. سانترال بی سیم که یکی از انواع تلفن های سانترال پاناسونیک است از اجزای مختلفی تشکیل شده که شامل موارد زیر می شوند:

  • دستگاه تلفن بی سیم

گوشی تلفن یکی از مهم ترین اجزای این سیستم می باشد. این گوشی ها می توانند در هر جایی قرار گیرند و پس از اتصال به دستگاه سانترال مورد استفاده قرار می گیرند. 

  • کنسول تلفن سانترال بی سیم

یکی دیگر از اجزای اصلی این سیستم کنسول های آنهاست که ممکن است بپرسید وظیفه آن ها چیست؟ این کنسول وظیفه دارد تا تمام تماس های ورودی را دریافت کرده و به داخلی های مورد نظر وصل نماید. در واقع بدون این کنسول سیستم سانترال بی سیم استفاده خاصی ندارد.

  • سیم کارت های GSM

جزء سوم سیستم تلفن سانترال پاناسونیک را می توان سیمکارت هایی نامید که در کنسول بی سیم قرار می گیرند. وظیفه این سیم کارت ها این است که تماس های ورودی را به نزدیک ترین تلفن وصل نمایند.

آموزش نصب و راه اندازی تلفن سانترال 

همان گونه که در بخش های قبلی این مقاله به آن اشاره شد تلفن سانترال پاناسونیک امروزه بیشترین استفاده را در شرکت ها داشته و در سال های اخیر به وفور مورد استفاده قرار گرفته است. پس از نصب و راه اندازی تلفن سانترال به هریک از کارکنان مجموعه یک شماره داخلی مشخص تعلق می گیرد. برای این منظور خط های تلفن شهری مجموعه را وارد دستگاه سانترال کرده و سپس به داخلی های مختلف تقسیم می گردد. 

تلفن سانترال پاناسونیک در صورتی که از نوع هایبرید باشد با استفاده از دو رشته سیم به دستگاه سانترال متصل می شود. این درحالی است که در تلفن های دیجیتال اتصال به دستگاه سانترال از طریق یک رشته سیم انجام می شود. در برخی موارد نیز در صورتی که از تلفن های سانترال کم ظرفیت استفاده می کنید این امکان وجود دارد که تلفن های آنالوگ را به آن متصل نمایید. در نظر داشته باشید که دستگاه های سانترال کم ظرفیت خروجی دیجیتال نداشته و همینطور دستگاه های سانترال پر ظرفیت خروجی آنالوگ ندارند.

کاربرد تلفن داخلی سانترال پاناسونیک

احتمالا تاکنون با برخی از کاربردهای تلفن های سانترال آشنا شده اید. علاوه بر مواردی که تاکنون فرا گرفته اید تلفن های سانترال کاربردهای بسیار متنوعی دارند که از جمله مهم ترین کاربردهای آن ها که مزیت های این دسته از تلفن ها نیز می باشند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جایگزین مناسب برای چندین تلفن رو میزی

مهمترین و اصلی ترین کاربرد تلفن های سانترال این است که می توان با استفاده از این تلفن و تعریف کردن چندین شماره داخلی از به کار بردن تلفن های متعدد در شرکت جلوگیری کرد.

  • دارا بودن قابلیت منشی اوتوماتیک

هنگامی که فردی با تلفن سانترال پاناسونیک تماس گیرد و خط شما به دلایلی اشغال باشد، منشی تلفن اتوماتیک این امکان را فراهم می آورد تا فرد منتظر بماند.

  • زیبایی تلفن سانترال

تصور کنید که در یک شرکت از تلفن سانترال استفاده نشود، این ممکن است باعث شود تا تعداد بسیار زیادی تلفن را بر روی میز یک شخص ببینید که اصلا ظاهر خوبی ندارد. از دیگر مزایای تلفن های سانترال و به خصوص تلفن سانترال پاناسونیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارتباط داخلی رایگان بین اعضای یک شرکت
  • امنیت بالای تلفن های سانترال
  • امکان پیج کردن کارمندان و پرسنل با تلفن سانترال
  • طول عمر بالا

نصب تلفن سانترال

نصب تلفن سانترال پاناسونیک یکی از کارهایی است که باید آن را به افراد با تجربه و متخصص در این حوزه سپرد. به طور کلی فرآیند نصب، سیم کشی و تنظیم تلفن سانترال سختی های خاص خود را دارد و به همین جهت پیشنهاد می گردد طراحی و نصب این کار را به شخص دیگری واگذار کنید. به طور کلی به منظور نصب و راه اندازی تلفن سانترال باید موارد زیر را در نظر داشته باشد:

  • نصب و مستقر نمودن سانترال

هر دستگاه سانترال یک راهنمای نصب دارد که در اولین اقدام باید دستگاه را بر روی پایه های آن در محل مناسب مستقر نمایید. پس از آن کارت های تلفن شهری و داخلی را در دستگاه قرار دهید.

  • بر قراری ارتباط و همچنین اتصال خطوط

در این مرحله نیاز است تا تلفن های سانترال را با استفاده از کابل به سانترال مرکزی متصل نمایید.

پس از نصب و انجام سیم کشی های مورد نیاز، باید برنامه ریزی تلفن سانترال پاناسونیک را انجام دهید. برای این کار می توانید از گوشی های اپراتوری و از طریق کدهای برنامه ریزی و یا از طریق کنسول نرم افزاری و بر قراری ارتباط کامپیوتری با سانترال استفاده نمایید.