دلیل انتخاب HIT پاناسونیک

چرا تلفن سانترال پاناسونیک

 از آنجایی که تلفن های سانترال پاناسونیک محبویت بسیاری در میان مردم بدست آورده است و طرفدارت بسیاری دارد.

این محبوبیت به جایی رسیده است که تولید محصلات پاناسونیک در سرتاسر دنیا به 266 بیلیون دستگاه رسیده است.

این شرکت توانسته است محصولات خود را به 140 کشور دنیا ارائه دهد. پاناسونیک برای رضایت مشتریان خود و برای سهولت استفاده از محصولات برای مشتریان خود در سراسر جهان  در تلفن های خود از 30 زبان مختلف استفاده کرده است.

در مقاله امروز می خواهیم به یکی از کارهایی که پاناسونیک برای پیشبرد حرفه خود به کار برده است یعنی دلیل انتخاب HIT پاناسونیک اشاره کنیم.

انتخاب HIT پاناسونیک

دلیل انتخاب HIT پاناسونیک

دلیل انتخاب HIT پاناسونیک

برای اشاره به دلیل انتخاب HIT پاناسونیک می توانیم به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم.

شاید این موضوع را ندانید که پاناسونیک چیزی نزدیک به 40 سال می شود که از پیشگامان صنعت خورشیدی در جهان بوده و توانسته است در طول 17 سال گذشته HIT با کیفیت ارائه دهد.

تولید کردن سلول های خورشیدی از سال 1975 آغاز شده است که در طول این زمان این امکان برای ما وجود داشته است تا بتوانیم تجربه طولانی و مفیدی را بدست آوریم.

پاناسونیک با تحقیق و توسعه هایی که در زمینه بهینه سازی و پیشرفت تلفن سانترال انجام داده است توانسته در زمینه تولید محصولات به روزی را ارائه داده و با انتخاب HIT در توسعه و بهبود خدمات خود کمک بسیاری کرده است.

در سال 2014 پاناسونیک توانست به بالاترین بهره وری باطری در سطح R&D دست پیدا کند. همچنین در همین سال  به تولید 1 میلیار باطری دست یافت.

پاناسونیک توانسته است نیاز مشتریان و پلن محصولی را به خوبی شتناسایی کرده و بعد از آن برای تولید اقدام نماید.

محصولات قابل اعتمادی که با نظارت و کنترل کیفی صحیح تولید شده اند علاوه بر تمام این موارد کلیه خدمات و محصولات توانسته اند نیاز مشتریان را رفع کرده و منتناسب با نیاز آنها می باشد.

محصولات تولید شده تحت فرمولی به نام مشتری مداری ساخته شده است که شزایط استفاده و تقاضای مشتریان و کاربران را مورد بررسی قرار داده و برای ایده پردازی و تایید تولید اقدام می شود. این روند بر روی تمامی محصولات و خدمات تکرار خواهد شد تا محصولات باکیفیت در اختیار مشتریان قرار داده شود.

پاناسونیک مدوام به دنبال نظرات مشتریان بوده و شیوه زندگی های جدید و نیاز مشتریان را مورد مطالعه قرار می دهد تا اطلاعات خود راتوسعه دهد.

پاناسونیک محصولات بازگشتی خود را مجدد و به طور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. آنها را مجدد تست کرده و تا محصولی با استفاده آسان و مناسب با سبک زندگی های متفاوت را ارئه دهد.

تلفن سانترال پاناسونیک تحت استانداردهای دقیق مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی سالم و قابل اعتماد در اختیار مشتریان قرار داده شود.

برای پیشگیری از نقص در فرآیند محصلات تولید شده تضمین اساسی ترین مبحثی است که پااسونیک به آن اهمیت داده و آن را رعایت می کند از آنجایی که هدف ارائه محصولات با کیفیت بالا می باشد به طور مدوام خدمات و محصولات تولید شده تحت کنترل کیفی قرار گرفته می شوند.

همین موضوع باعث رضایت خاطر مشتریان شده است و در روند دریافت جوایز مختلف برای این برند تاثیر بسیاری داشته است.

مزایای پاناسونیک

محصولات و خدمات پاناسونیک دارای مزایای بسیاری می باشند مثلا برای استفاده از محصولات خانگی پاناسونیک شما می توانید تنها با فشار دادن کلید یا دانلود برنامه های رایگان و عدم پرداخت هزینه اطلاعاتی را که لازم است بدانید بدست آویرد.

فناوری بیسیم DECT رنج وسیعی را پوشش داده و بسیار مناسب برای خانه ها و آپارتمان ها با دیوار های ضخیم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763