خدمات شبکه در تهران و کرج

خدمات شبکه

استفاده از اینترنت و شبکه های رایانه ای نسبت به دهه های گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است و بسیاری از شرکت ها کسب و کار خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و از همین رو ارائه خدمات کامپیوتری می تواند بقای شرکت ها را تضمین کند، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در خصوص خدمات شبکه و … در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

فون سیستم به عنوان اولین مرکز تخصصی خدمات شبکه در ایران تمامی خدمات مربوط به نصب، راه اندازی و برنامه ریزی تجهیزات شبکه را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالا توسط تیم فنی و متخصص در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این خدمات کافی است وارد صفحه مربوط به خدمات پشتیبانی شبکه شده و درخواست خود را با تیم پشتیبانی فون سیبستم در میان بگذارید.

تاریخچه خدمات شبکه

از اوایل سال 1970 تا 1983 استفاده از خدمات شبکه ای و سیستم های رایانه ای به صورت گسترده ای رواج پیدا کرد و با پیشرفت علم و تکنولوژی برای آن که نیاز کاربران بهتر و جامع تر پاسخ داده شود بیشتر از هر زمان نیاز به خدمات شبکه ای به چشم خورد. اولین سیستم های رایانه ای در سال 1950 به مردم ارائه شد ظاهری بسیار ساده و ابتدایی داشتند و با مرور زمان کاربرد این سیستم ها افزایش پیدا کرد که برای بهینه سازی این شبکه ها خدمات ارائه شده نیز افزایش پیدا کرد.

خدمات شبکه چیست؟

اگر با دنیای مجازی و کامپیوتر سروکار داشته باشید متوجه می شوید که شبکه های کامپیوتری از اتصال دو کابل ، وایرلس و… با هم به وجود می آیند و به خدماتی که در این راه انجام شوند خدمات شبکه می گویند. با توجه به گسترش علم و تکنولوژی مدل های مختلفی از شبکه های کامپیوتری به وجود آمده اند که به کار گیری هر کدام از آن ها با توجه به نهاد و نیاز آن و همچنین نوع نهاد متفاوت است.

تنوع شبکه های کامپیوتری می تواند نشات گرفته از پیشرفت تکنولوژی باشد که کاربران بسیاری را درگیر خود کرده است. به دلیل حجم بالای اطلاعات قابل انتقال استفاده از فلش و دیسک راهکار مناسبی نیست و کاربران به شبکه ای گسترده تر برای انتقال اطلاعات خود نیاز دارند که می تواند دلیل بسیار محکمی برای راه اندازی خدمات شبکه کامپیوتری باشد.

خدمات و پشتیبانی شبکه در تهران

خدمات و پشتیبانی انواع شبکه ها می توانند دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • حجم آن نسبت به ابزارهای قدیمی کم تر است
  • هزینه ای که برای انتقال اطلاعات پرداخت می شود به صرفه تر است
  • سرعت انتقال اطلاعات در آن بالا است و زمان کمتری را از افراد می گیرد.
  • امنیت انتقال اطلاعات از روش شبکه بیشتر از انتقال اطلاعات با کمک دیسک و فلش است

با این حساب نتیجه می گیریم که پشتیبانی و ارائه خدمات مربوط به شبکه به آن دسته از اطلاعاتی گفته می شود که جهت نصب و راه اندازی و همچنین بهینه سازی زیر ساخت های فناوری و اطلاعات یک سازمان و یا نهاد انجام می گیرد.

انواع خدمات شبکه

به دلیل کاربردی بودن شبکه های کامپیوتری و نیاز شرکت ها و سازمان ها به این شبکه ها خدمات مختلفی برای شبکه ها ایجاد شده اند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی شبکه و مشاوره های لازم در این خصوص به کاربران
  • نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری

راه اندازی نرم افزارهای شبکه ای

پشتیبانی، جهت برطرف کردن مشکلات احتمالی بعد از نصب شبکه کامپیوتری شکل گرفته است.

خدمات شبکه اینترنت

با استفاده از خدمات اینترنت شما به راحتی می توانید به اطلاعات و دیگر فرآیندهای تجاری دسترسی پیدا کنید و در صورت لزوم آن ها را مدیریت و بهینه سازی نمایید فرآیندهای تجاری زیرساخت خدمات اینترنتی است که موارد مختلفی را شامل می شود:

  • نرم افزار
  • سخت افزار
  • زیر ساخت شبکه
  • مدیریت داده ها و اطلاعات خصوصی نهاد ها

خدمات شبکه در تهران

خدمات شبکه در تهران و کرج

شرکت های بسیاری در زمینه خدمات مربوط به نصب و راه اندازی و برنامه ریزی و پشتیبانی شبکه در تهران به صورت گسترده فعالیت می کنند که با بررسی ساختار سازمان می تواند مشاوره های لازم را جهت راه اندازی و بهینه سازی شبکه های کامپیوتری به شما کاربران عزیز ارائه می دهد.

پشتیبانی شبکه

شبکه های کامپیوتری باید به صورت مداوم مورد بررسی قرار بگیرند و در صورت لزوم سرویس شوند. سرویس شبکه از خرابی و قطعی شبکه جلوگیری می کند و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد به سرعت آن را حل و فصل می کند.

شرکت تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه جهت ارتباط با دستگاه های مربوطه در شبکه خدمات کامپیوتری استفاده می شود که با پیشرفت علم و ترکیب شبکه های کامپیوتری مبتنی بر آی پی، مورد توجه مدیران شبکه و سایر کاربران قرار گرفته است.

خدمات نصب و راه اندازی و برنامه ریزی شبکه به دو دسته خدمات اکتیو ‏‎ (ACTIVe)‎و خدمات پسیو ‏‎(Passive)‎دسته بندی می شوند که ‏مجموعه از ابزارها و تجهیزات سخت افزاری و یا نرم افزاری را شامل می شود که در ادامه به ‏تعریفی از این دو خدمات می پردازیم:‏

خدمات ‏ACTIVE ‏(اکتیو) شبکه خدمات زیر را شامل می شود:‏

تنظیماتی که بر روی تجهیزات انجام می شود را خدمات اکتیو می گویند که می تواند شامل نصب ‏ویندوز، نصب سرویس های نرم افزاری، شبکه ایمیل و…باشد که تنها بخش کوچکی از این خدمات را شامل‏ می شود.‏

خدمات شبکه در تهران و کرج

خدمات ‏Passive‏(پسیو) شامل خدمات زیر می باشد:‏

این خدمات بیشتر شامل کابل کشی، نصب تجهیزات گوناگون، بهینه سازی زیر ساخت ها و.. است که ‏می توان جز اصلی سازمان باشد که هرچه این خدمات کیفیت بالاتری داشته باشد سرعت شبکه سازمان ‏نیز افزایش پیدا می کند.‏

خدمات شبکه و سرور

از مهم ترین خدمات شرکت های کامپیوتری می توان خدمات سرور و شبکه را نام برد. همانطور که در جریان هستید سرور نوعی سخت افزار است که درخواست های ارائه شده توسط شرکت را قبول کرده که به آن ها بهترین پاسخ را می دهد. در علم اینترنت به سیستم رایانه (سرور) می گویند که اطلاعات را از فایل دریافت می کند آن را برای کاربر ارسال می کند.

بهترین مرکز خدمات شبکه در تهران

بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات و پشتیبانی شبکه

خدمات شبکه به آن دسته از فعالیت هایی گفته می شود که جهت راه اندازی و نصب و همچنین بهینه سازی زیر ساخت های شبکه ای انجام می گیرد که می تواند در بسیاری از کسب و کارهای دولتی و خصوصی از آن بهره برد. استفاده از خدمات شبکه برای نهاد ها ضروری و واجب است و از نیازهای اساسی در کسب و کارهای امروزی می توان به خدمات شبکه ای اشاره کرد.

شرکت های بسیاری هستند که در زمینه خدمات شبکه در شهر تهران و کرج به صورت حرفه ای عمل می کنند و می توانند به شما مشاوره های لازم را جهت راه اندازی و بهینه سازی خدمات شبکه ای ارائه دهند.

فون سیستم علاوه بر نصب و راه اندازی انواع سانترال پاناسونیک در تجهیزات شما، می تواند با تیم فنی و تخصصی که در اختیار دارد، خدمات ویژه و بی نظیری را در زمینه راه اندازی و برنامه رزی انواع تجهیزات شبکه ارائه نماید.

خدمات ویژه فون سیستم برای پشتیبانی شبکه

تیم فون سیستم آماده ارائه خدمات شبکه تخصصی و ویژه در زمینه نصب و راه اندازی و تجهیزات شبکه پسیو و اکتیو در امور شرکت ها و سازمان های مختلف است.

 

خدمات شبکه

 

علاوه بر این شما می توانید در فروشگاه فون سیستم لیست تمامی تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه را مشاهده نموده و با بهترین قیمت آن ها را خریداری نمایید.

در صورتی که هیچ اطلاعی از امکانات تجهیزات شبکه و نحوه راه اندازی آن ها ندارید می توانید با تیم خرید و پشتیبانی فون سیستم در تماس باشید.

نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه

NETWORKING

FIREWALL
LAN

WAN

VAN

فروش و راه اندازی سرور SERVERNATINTERNETDATASENTER

انتقال دیتا

NAT-VPN

آموزش، پشتیبانی و نگهداری

HOLDING

راه انداری شبکه تلفن اینترنتی VOIP

خدمات شبکه فون سیستم

*****************************************************************

کابل فیبر نوری Fiber Optic نگزانس Nexans  – تهران

گروه فنی مهندسی فون سیستم ارائه دهنده : انواع فیبر نوری شامل مالتی مد و سینگل مد ( SINGEL MODE , MULTI MODE )

4 کور،6 کور،8 کور،12 کور،24 کور،48 کور

لوز تیوب وتاید بافر

فیبرهای هوایی-خاکی،فیبر با کاور فلزی ( CORGATED STEEL ARMORD )

انواع فیبرهای نوری  IN DOOR , OUT DOOR

انواع فیبر نوری ایندور و اوت دور

انواع کانکتورهای فیبر  ST-SC-LC-FC-MTR

انواع مفصل های خاکی فیبر نوری

انواع کاست های فیبر نوری

انواع پچ پنل های فیبر نوری

انواع پچ کوردهای   DUPLEX  و SIMPLEX

انواع پیگ تیل های فیبر نوری

تجهیزات  PASSIVE مسی :

شامل کابل های CAT5-CAT6-CAT6A-CAT7 PACH PANEL-PATCH CORD-PIGTAL-ADAPTOR

انواع رک از 6 یونیت تا 44 یونیت ( دیواری، ایستاده …)

اجرای کلیه شبکه های فیبر نوری و مسی

فیوژن-اسپلایس-تست OTDR ………

فروش فیبر نوری وکابل شبکه با نازلترین قیمت و گارانتی 20 ساله

انواع داکت و کانال با نصب و طراحی تجهیزات فوق با مارک های معتبر

ال اس LS بیلکین، برندرکس Brandrex، نگزنس Nexans، یونی نت Uninet، تری ام 3M، فول Full، یونی کام Unicom، لگراند Legrand، متا Mata، بیلکینز Bilkyns، ارائه می گردد.

*****************************************************************

فون سیستم

همچنین گروه فنی مهندسی فون سیستم مشاور، طراح، مجری و عرضه کننده انواع تجهیزات فعال غیرفعال و شبکه های کامپیوتری و مراکز داده ها با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و با ارائه گارانتی معتبر و با برندهای زیر می باشد:

 

Brand ،LS ،PLANET PASSIVE ،supermicro ،HP ،juniper ،fondry ،D-Link ،3COM ،Cisco ،Active  ،Ubiquiti ،Mikrotik ،R&M Wireless ، Druka ،panduit ، Legrand ،Nexans ،Rex ، Sorotec ،کابل شبکه CAT6 با روکش LSZH و PVC با مارک – LEGRAND-DRAKA – LS – BRANDREX – R&M – NEXANS – HUBBLE

انواع کابل فیبر نوری با روکش مسلح

پچ کابل CAT5E,CAT6,CAT6A,CAT7

پچ کابل،کانکتور،پیگتیل،پچ پنل،مفصل،آداپتور

تست کابل شبکه و فیوژن فیبر نوری با دستگاه TDX-1800 ، دستگاه فیوژن CORNING

انواع تراکینگ – LEGRAND-PKS-MK-SOUPITA

ما کیفیت کالایمان را تضمین می نماییم.

و هم چنین دارای مجوز مشاوره،نظارت،تامین تجهیزات و پیاده سازی بستر شبکه های مسی و نوری

***************************************************************

کابل های شبکه NEXANS با اندازه های :

کابل CAT6 نگزنس ( Nexans-LS ) در قرقره 500 متری به رنگ نارنجی با پوشش LSZH

کابل CAT6 نگزنس ( Nexans LS- ) در جعبه 305 متری به رنگ نارنجی با پوشش LSZH

کابل CAT6 نگزنس ( Nexans-LS ) در قرقره 500 متری به رنگ نارنجی با پوشش PVC

کابل CAT6 نگزنس ( Nexans-LS ) در قرقره 305 متری به رنگ نارنجی با پوشش PVC

ماژول CAT6 نگزنس ( Nexans-LS )

پچ کوردهای یک،دو،سه و پنج متری CAT6 نگزنس ( Nexans-LS )

کابل CAT6 نگزنس ( Nexans-LS ) در قرقره 1000 متری

ماژول CAT7 نگزنس ( Nexans SFTP – LS )

پچ کورد نگزنس  CAT5E,CAT5 CAT7

کابل فیبر نوری نگزنس 6 و 8 و 12 رشته مالتی مود و سینگل مود OUTDOOR و INDOOR

پچ پنل فیبر نوری نگزنس 6 و 12 پورت

پچ کرد فیبر نوری نگزنس ( Nexans-LS ) سینگل مود و مالتی مود در سایزهای 1 و2و3و5 متری

پیگ تیل فیبر نوری نگزنس ( Nexans-LS )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763