تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX به صورت کاملاً عملی

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

با توجه به درخواست های مختلفی که به صورت آنلاین از تیم پشتیبانی فون سیستم در مورد نحوه راه اندازی و تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX مطرح شد، قصد داریم تا در یک مطلب به صورت کامل تمامی این مراحل را از صفر تا صد به همراه تنطیمات کامل اجرا کنیم.

در صورتی که با اجرای این سناریو که در آن از یک دستگاه HX4E استفاده شده است، مشکلات و تنظیمات شما به درستی اجرا نشد، حتما تلفن را برداشته و با تیم پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته فون سیستم تماس بگیرید تا مشکلات شما در سریع ترین زمان ممکن در زمینه راه اندازی ویپ و ایزابل و دیگر دستگاه های سانترال برطرف شود.

توضیحات اولیه تنظیمات 3CX روی گیتوی نیوراک

همانطور که در بالا اشاره کردیم برای اجرای این سناریو از یک دستگاه HX4E استفاده شده است که به عنوان یک گیتوی با قابلیت تبدیل 2 خط شهری به خطوط دیجیتال در بستر ویپ به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات شرکت نیوراک شناخته می شود که در بستر های مختلف و سناریو های عملی مختلفی از آن استفاده می شود.

اگر طرز کار کامل با این گیتوی را نیز نمی دانید بهتر است از آموزش های مجازی و حضوری تیم تخصص فون سیستم در زمینه آموزش سانترال و ویپ استفاده کنید.

 

گام های اولیه: تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

 

برای اجرای تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX باید ابتدا تنظیماتی را در سمت تلفن نرم افزاری یا همان 3CX انجام دهیم.

برای اجرای تنظیمات مورد نظر و راه اندازی این تلفن نرم افزاری لازم است تا در مرحله اول، وارد منوی سیپ ترانک خود شده و در بین گزینه های ظاهر شده گزینه Add Sip Trunk را مانند تصویر زیر که به صورت کامل نمایش داده شده است، انتخاب نمایید.

کانفیگ ۳CX برای گیتوی NEWROCK

در مرحله دوم و بعد از انتخاب گزینه مورد نظر باید مانند تصویر زیر مقادیر خواسته شده را به ترتیب و به صورت کامل تنظیم نمایید.

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

بعد از انجام این کار پنجره جدیدی  باز می شود که در آن باید یک نام برای ترانک و IP مربوط به گیتوی Newrock را وارد کنید.

در ادامه تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX تصویر زیر به صورت نمونه نشان می دهد که شما در این مرحله باید چه اطلاعاتی را وارد کنید و پس از آن برای ذخیره کردن و رفتن به مرحله بعدی گزینه OK  را انتخاب کنید.

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

اکنون تمامی تنظیمات ما در تلفن نرم افزاری 3CX به پایان رسیده است و برای راه اندازی و ادامه مراحل باید به سراغ گیتوی نیوراک برویم.

 

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

پس از انجام تنظیمات سرور ۳CX وارد پنل مدیریت گیتوی شوید.

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

بعد از اینکه وارد محیط کاربری و پنل گیتوی خود شدید، از طریق منوی  Basic   وارد قسمت Sip شوید.

مانند تصویر زیر تمامی اطلاعات مربوط به سرور ۳CX خود که در بالا و در مراحل قبلی وارد کردید را در این قسمت ها به صورت کامل وارد نمایید.

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

در مرحله بعدی از تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX وارد منوی Trunk و قسمت Feature شده و مقادیر را مانند آنچه در تصویر می بینید وارد کنید.

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

در پایان وارد منوی Routing و قسمت Routing Table شده و مانند تصویر مقادیر IP   X ROUTE FXO 1-2/R را وارد نمایید.

تنظیم گیتوی NEWROCK برای ۳CX

بعد از انجام این مراحل و وارد کردن اطلاعات، راه اندازی و تنظیمات مربوط به گیتوی نیوراک به پایان رسیده است و می توانید به راحتی با ایجاد کردن مسیر های ورودی و خروجی در سرور 3CX اقدام به برقراری تماس با این تلفن نرم افزاری از طریق گیتوی نیوراک بکنید.

در صورتی که قصد دارید از آموزش های حضوری و آنلاین بهره مند شوید و یا از قیمت تلفن سانترال یا تجهیزات ویپ مطلع شوید همین الان با تیم فنی و پشتیبانی خرید فون سیستم تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763