نصب سانترال پاناسونیک و برنامه ریزی آن با پشتیبانی آنلاین و رایگان

نصب سانترال پاناسونیک

نصب سانترال پاناسونیک یکی از مهم ترین خدمات تخصصی است که توسط فون سیستم با استفاده از یک تیم تخصصی که آشنایی کاملی با انواع تجهیزات شبکه و دستگاه های مخابراتی دارند انجام می شود. فون سیستم سعی کرده است علاوه بر خدمات ویژه در این زمینه، کمترین و ارزان ترین قیمت را نیز برای مشتریانی که قصد دارند مشکل دستگاه خود را از طریق خدمات ما برطرف نمایند، در نظر گرفته است. علاوه بر نصب سانترال شما می توانید انواع تجهیزات مخابراتی را با بهترین قیمت از طریق فروشگاه فون سیستم خریداری نمایید.

نصب سانترال پاناسونیک

برای نصب سانترال که آموزش های آن بر روی سایت قرار گرفته است شما باید علاوه بر استفاده از تجهیزات پسیو، تجهیزات اکتیو دستگاه را نیز خریداری نمایید.

استفاده از یک تیم فنی و تخصصی که آشنایی کاملی با همه تجهیزات دستگاه های سانترال دارند باعث می شود تا عملیات نصب و راه اندازی در کنار برنامه ریزی در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی برای آینده صورت بگیرد.

 

خدمات نصب و برنامه ریزی سانترال

 

سانترال ها در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند، که نصب آن ها با همدیگر تفاوت هایی دارد.

 

نصب سانترال

 

به همین دلیل هزینه های نصب سانترال با همدیگر تفاوت هایی دارد و به همین دلیل است که برای دستگاه های پرظرفیت که ظرفیت بالای دارند، هزینه های بیشتری نیز گرفته می شود.

هزینه های سانترال های تحت شبکه و لینک کردن دستگاه ها نیز تفاوت دارد که البته فون سیتسم سعی کرده است کم ترین هزینه را برای شما در نظر بگیرد.

 

لیست خدمات فون سیستم

برای نصب تجهیزات شبکه و انواع سانترال خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

نصب و راه اندازی انواع سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت

نصب داخلی های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه

لینک دو سانترال ها (مقاله آموزشی بر روی سایت)

ارتباط بین داخلی ها برای راه اندازی موبایل

برنامه ریزی مدل های مختلف سانترال

نصب و راه اندازی ایزابل و مرکز تلفن های غیر تجاری

پشتیبانی رایگان یکساله بعد از نصب دستگاه

تمامی خدمات مربوط به شبکه

نصب پسیو و تجهیزات اکتیو

مرتب سازی رک

نصب سرور و برنامه ریزی آن

نصب و راه اندازی سیپ ترانک (خطوط پنج رقمی مخابرات)

 

آموزش نصب سانترال پاناسونیک

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند هزینه های مربوط به برنامه ریزی در آینده و پشتیبانی از دستگاه های سانترال را کاهش دهد، آموزش در حین نصب و راه اندازی دستگاه است.

تیم فون سیستم بر این باور است که آموزش می تواند هزینه های مشتریان را کاهش دهد و البته کار ما برای پشتیبانی از دستگاه را نیز آسان تر نماید.

 

پکیج آموزش سانترال

آموزش سانترال (صفر تا صد)

 

زمانی که مشتری بداند چه برنامه ریزی از دستگاه می خواهد و اینکه چه مشکلاتی برای آن به وجود آمده است، قطعاً راهنمایی کردن ما ساده تر بوده و تیم پشتیبانی از راه دور مرکز می تواننند خیلی سریع تر مشکلات به وجود آمده را برطرف نمایند.

به همین دلیل زمانی که عملیات نصب سانترال توسط ما انجام می شود، آموزش های لازم برای آشنایی کاربران و مشتریان با دستگاه ارائه می شود.

این آموزش ها هزینه ای برای مشتریان به همراه نخواهد داشت.

 

خدمات شبکه

 

البته برای آشنایی با امکانات دستگاه های سانترال و برنامه ریزی آن ها می توانید از فایل های آموزشی قرار داده شده بر روی سایت یا مقالات آموزش سانترال استفاده نمایید.

همچنین تیم فنی و تخصصی فون سیستم پکیج های آموزشی کاملی را در زمینه نصب و راه اندازی صفر تا صد مدل های مختلف سانترال پاناسونیک تهیه کرده است که می توانید از آن ها برای راه اندازی دستگاه ها بدون نیاز به پشتیبانی هیچ فرد دیگری استفاده نمایید.

استفاده از این پکیج ها باعث می شود تا حتی در صورتی که هیچ شناختی از دستگاه های سانترال پاناسونیک ندارید نیز بتوانید به راحتی آن ها را نصب و برنامه ریزی نمایید.

در این پکیج های آموزشی صفر تا صد برنامه ریزی دستگاه ها مورد بررسی قرار گرفته است و کاربران می توانند بدون نیاز به هیچ دانشی برنامه ریزی و نصب سانترال پاناسونیک را انجام دهند.

آموزش های عملی و پروژه محور برای این دوره ها در نظر گرفته شده است و نیاز های کاربران به بهترین شکل ممکن با توجه به سوالاتی که ممکن است در ذهن آن ها به وجود بیاید پاسخ داده شده است.

برنامه ریزی صفر تا صد دستگاه با توجه به نیاز سازمان

تیم فون سیستم برنامه ریزی صفر تا صد دستگاه های سانترال را براساس نیاز سازمان شما انجام می دهد.

پشتیبانی از راه دور

پروژه سانتراال و شبکه

نصب سانترال پاناسونیک پرظرفیت

آموزش نصب سانترال پرظرفیت که از دستگاه های سانترال پاناسونیک مدل TDA و مدل TDE می باشند و به صورت چند منظوره با داشتن انعطاف پذیری بالا جهت افزایش خطوط شهری و داخلی از آن ها استفاده می شود. تنها ویژگی دستگاه های سانترال پاناسونیک مدل TDE و NS مبنی بر سازگاری کامل با محیط IP می باشد.

مزایا سانترال های پرظرفیت

1- ایجاد شبکه سازی چند مکانی برای ارتباطات روان

2- سادگی نصب و همچنین کاهش هزینه های مکالمه از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP

3- قابلیت سازگاری با خطوط پی آر آی (ISDN(BRI/PRI

4- سازگاری کامل با IP و شبکه سازی SIP در مدل TDE و NS

5- برقراری ارتباط و برنامه ریزی آسان

پروژه سانتراال و شبکه

نصب سانترال پاناسونیک پرظرفیتKX-TDA100D

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100D یکی دیگر از تولیدات شرکت پاناسونیک است که این دستگاه در اوایل سال ۲۰۱۳ به بازارهای جهانی ارائه گردید و می توان گفت که این دستگاه نسبت به بقیه دستگاه های سانترال فرق آنچنانی را ندارد. این شرکت برای سهولت در کار و همچنین جلب رضایت مشتریان خود اقدام به تولید این دستگاه نمود که اصلی ترین تفاوت این سانترال با دیگر مراکز تلفن سانترال این است که دستگاه دارای ۷ جای کارت می باشد و بر روی کارت MPR خود تعداد چهار داخلی دیجیتال را به طور پیش فرض پشتیبانی خواهد نمود.

مزیت دیگر این دستگاه سانترال پاناسونیک ، پشتیبانی از کارت داخلی آنالوگ به صورت ۲۴ پورت می باشد و همچنین امکان نمایش شماره شخص تماس گیرنده بر روی تلفن های آنالوگ نیز به طور پیش فرض در این دستگاه وجود دارد.

دستگاه سانترال پرظرفیتKX-TDA600

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA600 یکی از دستگاه های سانترالی می باشد که بیشترین استفاده را در مراکز دولتی و خصوصی مانند وزارت خانه ها ، بیمارستان ها ، هتل ها و … را دارد. این مرکز تلفن با توجه به ظرفیت باور نکردنی خود یکی از تولیدات منحصر به فرد کمپانی پاناسونیک به حساب می آیند.

دستگاه تلفن سانترال بیشتر در مکان های پر ظرفیت استفاده می گردد ، لذا برای مکان های کوچک و متوسط مناسب نخواهد بود. بعضی از شرکت ها مجموعه خود را رو به رشد می دانند و تشخیص می دهند که انتخاب این دستگاه برای آن ها لازم می باشد.

این دستگاه سانترال با اضافه شدن تعداد سه کابین دستگاه سانترال KX-TDA620 ، امکان استفاده از حداکثر ۶۴۰ خط ورودی شهری و ۶۴۰ عدد ۱۱۲۰ خط خروجی داخلی با استفاده از تکنولوژی (DXDP) را به شما ارائه می دهد. امکانات این دستگاه سانترال مانند دیگر دستگاه های سانترال می باشد و به شما همان امکانات را ارائه خواهد داد. بستن صفر ، محدودیت تماس با خطوط شهری ، محدودیت تماس با شماره های تعریف نشده ، پخش تماس های ورودی ، تلفن گویا ، ثبت مکالمات ، شنود مکالمات داخلی ، ورودی و خروجی ، VOIP ، SIP و … را دارا می باشد.

نصب سانترال پاناسونیک پرظرفیت KX-TDA200

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA200 یکی دیگر از دستگاه های سانترال شرکت پاناسونیک می باشد ، این دستگاه همانند دیگر دستگاه های تلفن سانترال پاناسونیک بعد از ورود خود به بازار قسمت چشم گیری از بازار ارتباطات را مجذوب توانایی هایش نمود ، این دستگاه سانترال با فاصله زمانی اندکی پس از دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA100 وارد بازار های جهانی و خاورمیانه گردید.

دستگاه از لحاظ کارایی و همچنین پشتیبانی از سیستم  VOIP،  SIP،IP EXTENSION  و … همانند دیگر دستگاه های سانترال سری TDA می باشد و مشکلی در خصوص پشتیبانی از این تکنولوژی ها نیز در این دستگاه وجود نخواهد داشت. مهمترین تفاوت این دستگاه ظرفیت کارت های ورودی آن می باشد که دارای تعداد ۱۱ کارت است.

قابلیت های اصلی دستگاه های سانترال سری KX-TDA:

1- دارای قابلیت انتقال صدا بر روی پروتکل های اینترنت (VOIP)

2- مسیریابی شماره ، CLIP  ،COLP  ، CLIR و COLR به کمک شبکه دیجیتال QISG

3- دارای قابلیت انتخاب خودکار مسیر (ARS) و انتخاب کوتاهترین مسیر (LCR)

4- ایجاد شبکه قابل اطمینان از طریق T1 / E1. EM

5- یکپارچه سازی شبکه بی سیم

6- یکپارچه سازی سیستم تلفن همراه

7- دارای رابط TAPI و CSTA

8- امکان PC-phone و PC-Console

9- سیستم Call Center پیشرفته

10- دارای قابلیت ISDN (BRI/PRI)

11- دارای صندوق صوتی متمرکز

12- داخلی دو کاناله جهت اتصال به پورت DPT

معرفی دستگاه های سانترال پر ظرفیت سری TDA

1- مهاجرت آسان به سیستم کاملا IP (ویپ):

این دستگاه سانترال با داشتن معماری ماژولار خود برای مهاجرت آسان به سمت VOIP طراحی گردیده و اجازه خواهد داد تا صدا و داده های ارتباطی در شبکه های مشابه عملکرد یکسانی داشته باشند و همچنین انعطاف پذیری سیستم در برابر تغییرات آینده را تضمین می نماید.

2- یکپارچه سازی صندوق صوتی:

با استفاده از کارت های اختیاری (ESVM) امکان ضبط پیغام و سامان دهی پیام های خروجی فراهم گردیده و شما خواهید توانست اطمینان حاصل نمایید که مشتریان به راحتی به مقصد دلخواه وصل شده اند و پاسخگویی خواهند شد.

3- یکپارچه سازی سیستم بی سیم:

خط تلفن هر داخلی می تواند بی سیم باشد. سیستم بی سیم DECT یک ساختمان اداری را به یک منطقه واحد برای استفاده از تلفن های داخلی تبدیل نموده که با استفاده از آن می توان در هنگامی که در اتاق کار خود حضور ندارید نیز پاسخگوی تماس ها بوده و از این طریق میزان بهره وری افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763