کارت سانترال چیست؟

قبل از اطلاع از بهترین قیمت کارت سانترال پاناسونیک بهتر است اطلاعاتی در مورد اینکه کارت سانترال چیست؟ و چه کاربردی دارد به دست آورید.

دستگاه های سانترال پاناسونیک به صورت پیش فرض قابلیت و امکاناتی را روی دستگاه خود دارند و می توانند نیاز های کسب و کار های کوچک را برطرف نمایند.

برای افزایش و ارتقاء ظرفیت اولیه مرکز تلفن پاناسونیک باید از کارت سانترال استفاده نمود. استفاده از هر کدام از کارت های داخلی باعث می شود تا نیاز به راه اندازی انواع تلفن سانترال داشته باشید. تلفن های سانترال با توجه به کارت نصب شده می توانند در مدل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند.

کارت های سانترال در مدل های مختلف تولید شده اند و کاربران باید بنابر بر نیاز خود برای اتصال خطوط شهری یا داخلی و یا دیگر امکاناتی مانند تلفن گویا از کارت مخصوص استفاده نمایند.

بهترین قیمت کارت سانترال و بررسی انواع کارت سانترال

مرکز تلفن های پاناسونیک به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند اما کارت های سانترال را می توان در انواع مختلفی تقسیم نمود که هر کدام برای اضافه نمودن یا افزایش یک ظرفیت اولیه بر روی دستگاه به کار می روند.

کارت خطوط شهری:

برای افزایش ظرفیت اولیه خطوط شهری یا ارتقاء ظرفیت فعلی دستگاه

این کارت ها می توانند برای راه اندازی خطوط آنالوگ، دیجیتال یا همان E1  به کار برده شوند.

کارت های خطوط شهری در انواع مختفی وجود دارند و به عنوان کارت اصلی یا فرعی روی دستگاه نصب می شوند.

کارت سانترال TDA0180

این کارت ها یا به صورت پیش فرض بر روی خود کالر آیدی دارند و یا اینکه باید با نصب کارت های فرعی، کالر آیدی را روی آن ها راه اندازی کنید.

کارت خطوط داخلی:

کارت های خطوط داخلی نیز وظیفه ارتقاء ظرفیت اولیه و یا فعلی دستگاه برای راه اندازی داخلی های مختلف را دارد.

از انواع کارت داخلی می توان به کارت های داخلی آنالوگ، دیجیتال و یا خطوط سیپ اشاره نمود.

سانترال TES824 از جمله دستگاه هایی است که فقط از کارت های داخلی برای راه اندازی تلفن های داخلی آنالوگ و هایبرید پشتیبانی می کند.

کارت سانترال 824

مقاله تخصصی:         آشنایی با انواع کارت سانترال 824

قیمت کارت سانترال HTS32

بررسی انواع کارت سانترال HTS32

کارت کالر آیدی

کالر آیدی یا نمایشگر شماره از جمله امکانات مهم دستگاه های سانترال برای مدیریت بهتر تماس ها می باشد.

بسیاری از کارت ها به صورت پیش فرض از کالر آیدی بر روی خطوط داخلی یا شهری پشتیبانی می کنند اما زمانی که این قابلیت بر روی کارت وجود نداشته باشد باید کارت کالر آیدی را روی دستگاه نصب نماییم.

کارت کالر آیدی معمولاً ظاهر کوچکتری داشته و به عنوان کارت فرعی بر روی کارت های خطوط شهری یا قسمت مشخصی از دستگاه نصب می شود.

کارت دیزا یا تلفن گویا

یکی از کارت هایی که در لیست بهترین قیمت کارت سانترال پاناسونیک با اقبال مشتریان مواجه می شود، کارت دیزا یا منشی تلفنی گویا است.

سانترال کم ظرفیت پاناسونیک بر روی خود یک کانال دیزا دارند اما برای افزایش آن باید از کارت دیزا استفاده نمایید.

کارت دیزا برای سانترال های پرظرفیت نیز در مدل های مختلفی ارائه می شود که به عنوان کارت فرعی بر روی کارت آپشنال دستگاه نصب می شود.

قیمت کارت سانترال پاناسونیک

برنامه ریزی دیزا سانترال پرظرفیت

برای برنامه ریزی دیزا یا منشی تلفنی گویا بر روی سانترال پاناسونیک می توانید از دو مقاله تخصصی که در این باره به صورت عملی آماده شده است استفاده نمایید.

البته تیم فون سیستم خدمات ویژه و بی نظیر خود را نیز برای این بخش در نظر گرفته است و پیغام دیزا را به صورت کاملاً رایگان بر روی دستگاه های سانترال پاناسونیک ضبط می کند.

آپلود پیغام دیزا بر روی سانترال پرظرفیت TDA و سانترال های سری NS با کیفیت بالا و از طریق فایل های ادیت شده صورت می گیرد.

آموزش تلفن گویا چند مرحله ای سانترال TDA

فعال سازی دیزا چند مرحله ای در سانترال

تنظیمات دیزا سانترال TDA و TDE

فعال سازی منشی تلفن گویا سانترال TDA

کارت ویپ بر روی سانترال TDE و NS

سانترال های TDE و NS به عنوان سانترال های تحت شبکه پاناسونیک شناخته می شوند.

این سانترال ها به صورت پیش فرض فقط قابلیت دیده شدن در شبکه را دارند اما در صورتی که بخواهید از امکانات تحت شبکه برای آن ها استفاده نمایید، باید کارت های سانترال را روی آن نصب نمایید.

کارت های سانترال که به عنوان کارت ویپ شناخته می شوند تعداد کانال مشخص ویپ را در اختیار کاربران قرار می دهند.

کارت TDA0110 و TDE0111 برای راه اندازی قابلیت ویپ روی این دستگاه به کار می روند و دستگاه های سانترال NS500 برای استفاده از قابلیت های ویپ به کارت NS5110 و NS5111 نیاز دارند.

کارت NS5110 و TDE0110 می توانند به صورت پیش فرض 4 تلفن NT پاناسونیک را نیز به صورت رایگان راه اندازی نمایند.

اگر می خواهید بدانید کارت آپشنال چیست؟ و چه کاربردی بر روی دستگاه سانترال دارد حتما مقاله تخصصی فون سیستم در این باره را مطالعه نمایید.

در فایل آموزش سانترال TDA نیز به صورت کامل کارت دیزا و برنامه ریزی آن مورد بررسی قرار گرفته است و چند مثال کاربردی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

شما دوستان و همکاران گرامی می توانید از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی و خرید فون سیستم برای آگاهی از آخرین قیمت کارت سانترال پاناسونیک در ارتباط باشید.