بهترین سانترال برای دورکاری و تجهیزات دورکاری کدامند؟

گروه فنی و مهندسی فون سیستم

دورکاری کرونا از مهم ترین مباحثی است که امروزه شرکت ها و کسب و کار های بسیار زیادی به آن احتیاج پیدا کرده اند.

به همین دلیل فون سیستم به عنوان نمایندگی تجهیزات مخابراتی و سانترال پاناسونیک خدمات ویژه ای را در این زمینه ارائه نموده است تا شرکت ها بتوانند به صورت دورکاری از وجود کارمندان خود و توسعه کسب و کار بهره مند شوند.

 

بهترین سانترال برای دورکاری کرونا

این روز ها با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیاری از شرکت ها به دورکاری کارکنان خود روی آورده اند و البته با چالش های برای ارتباط بین آن ها رو به رو هستند.

برای اینکه همه چالش های شما در این زمینه برطرف شود باید یک دستگاه سانترال مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

دستگاه سانترال HTS32 پاناسونیک که تولید سال 2018 این شرکت با هزینه بسیار مناسب و اقتصادی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای دورکاری کارکنان باشد.

این دستگاه یک سانترال کم ظرفیت تحت شبکه است.

تحت شبکه بودن این دستگاه به شما اجازه می دهد تا شما به راحتی آن را با دستگاه های تحت شبکه پاناسونیک مانند NS500 یا سانترال های نرم افزاری مثل ایزابل به راحتی لینک کنید.

راه اندازی موبایل یا همان سافت فون بر روی گوشی های هوشمند و سیستم های لپ تاپ یا کامپیوتر های خانگی یکی از بهترین امکاناتی است که می تواند به دورکاری کارکنان شما کمک نماید.

کافی است روی گوشی آن ها یک داخلی سیپ راه اندازی کنید و به این ترتیب از هر جایی می توانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار نمایید که باعث کاهش هزینه ها و البته افزایش سرعت ارتباطات می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم فنی و تخصصی فون سیستم تماس بگیرید یا از صفحه محصول HTS32 که در زیر آمده است دیدن نمایید.

 

اهمیت دورکاری کرونا

بسیاری از کسب و کار ها به دلایل مختلف از جمله کاهش هزینه ها، کمبود فضای اداری و یا در شرایط اضطراری از کارکنان خود و یا برخی از ظرفیت آن ها به صورت دورکاری استفاده می کنند.

علاوه بر این برای بالا بردن روحیه کارمندان و یا در شرایط اضطراری که دورکاری امری ضروری می شود با اجازه دادن به آن ها برای کار در خانه می توانید روش بهتری برای بالا بردن کارایی کارکنان خود ارائه دهید.

دورکاری به این معناست که افراد از راه دور و بدون حضور فیزیکی در محل کار تعیین شده امورات کاری خود را پیش ببرند.

همانطور که دورکاری موردی به صرفه برای صاحبان مشاغل است مزایای بسیاری نیز برای کارمندان دارد.

حضور بدون استرس و خستگی های رفت و آمد، امکان انجام کار در هر محلی حتی در مسافرت همه این ها باعث می شود افراد بسیاری از طرفداران این شغل باشند.

در دوران اضطراری مانند شرایط به وجود آمده، دورکاری کرونا می توان به سرپا ماندن بسیاری از کسب و کار ها کمک نماید.

همانمطور که فروشگاه های اینترنتی در این زمان توانسته اند به رشد بالایی برسند، دورکاری از طریق نصب سیستم های مخابراتی مناسب نیز می تواند ارتباط شما با کارمندان و همچنین مشتریان را حفظ نماید.

خدمات دورکاری فون سیستم

علاوه بر خرید تجهیزات دورکاری کرونا با بهترین قیمت از طریق فروشگاه فون سیستم می توانید از خدمات نصب و راه اندازی این تجهیزات نیز بهره مند شوید.

استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته متناسب با محیط کاری شما می تواند نقش مهمی در کیفیت ارتباطات دورکاری داشته باشد.

فون سیستم از تیم فنی و مشاوره ای تخصصی در این زمینه استفاده می کند که تجربه 15 ساله را برای تجهیزات ویپ و سیبستم های امنیتی دارند.

یعنی اگر هیچ اطلاعاتی در مورد تجهیزات دورکاری کرونا و یا استفاده از دستگاه های سانترال پاناسونیک ندارید می توانید ابتدا از راهنمایی مشاوران فون سیستم مطلع شده و سپس خدمات این تیم را دریافت نمایید.

از جمله دستگاه های مناسب برای دورکاری کارکنان می توان به سانترال های تحت شبکه HTS32، سانترال های سری TDE و NS500 و همچنین مرکز تلفن های غیرتجاری که به صورت محیط گرافیکی در اختیار شما قرار می گیرند اشاره نمود.

دورکاری، استراژی برد برد

دورکاری یک روند به سرعت در حال رشد در تجارت های مدرن است.

دورکاری کرونا  به طور یکسان یک استراتژی” برد برد ” برای مدیران و کارمندان در نظر گرفته شده است: شرکت ها از کاهش هزینه های بالاتر و افزایش بهره وری بهره مند می شوند در حالی که کارمندان از یک محیط راحت بدون استرس ، انعطاف پذیری و آزادی تطبیق پذیر ​​بهره مند می شوند.

تجهیزات دورکاری

با حضور کارمندان در خانه افراد نیاز به تجهیزاتی دارند تا ارتباطی ایمن در یک شبکه  رسمی با یکدیگر داشته باشند و صاحبان مشاغل نیز بتوانند کارمندان دورکار خود را زیر نظر داشته و کارایی آن ها را بسنجند.

بسیاری از مدیران تصور غلطی نسبت به کارمندان دورکار دارند.

آن ها تصور می کنند که اگر کارمندان در محیط دفتر حضور نداشته باشند، بازدهی کمتری داشته و نمی توان امور را به خوبی کنترل کرد.

با استفاده از انواع تجهیزات دورکاری VOIP و سانترال پاناسونیک (مدل HTS23 یا سری TDE و NS500)، سیسکو و … می توانید کارمندان خود و کار آن ها در خانه را از چند طریق توانمند سازید.

سانترال پاناسونیک

فن آوری VOIP

فن آوری های VOIP  به شما امکان می دهد تا کارمندان خود را با مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی مانند: مانیتور کردن، ابزار های صوتی و تصویری و … زیر نظر داشته باشید.

با استفاده از  VOIP  هزینه منابع تجاری، مبلمان، فضا و مرخصی ها و… کاهش می یابد زیرا یک روش کارآمد برای کارمندان شما در هر مکانی وجود دارد.

خدمات VOIP باعث می شود همکاری میان کارمندان در هر شرایطی چه در محیط اداری حضور داشته باشند و یا خیر ترویج یابد.

به عنوان یک مدیر VOIP  فرصت بیشتری را برای رشد شما فراهم می کند زیرا به طور مثال به شما امکان برقراری ارتباط و استخدام افراد از کشورهای مختلف با حداقل هزینه را نیز می دهد.

قدرت برای کارمندان در دورکاری کرونا

سیاست های کار از خانه با سیستم های VOIP برای کارمندان شما نیز مناسب است.

هرچه بیشتر حجم کار آن ها دیجیتالی شود  کار از خانه یا هر جای دیگر برای آن ها آسان تر می شود.

در حقیقت، مطالعات نشان داده است که کارمندانی که روزها به کار در خانه می پردازند، در واقع کارآمدتر از افراد حضوری بوده اند.

بخشی از این امر به این دلیل است که باعث می شود تا از محیط استرس زا خارج شده و با یک سرویس VOIP  که به راحتی در دسترس آنها قرار می گیرد، احساس کنند که که علاوه بر حضور در خانه، روز کاری خود را از دست نداده اند.

با نصب صحیح سیستم های VOIP ، کارمندان می توانند به راحتی با همکاران دیگر خود ارتباط برقرار کرده و همکاری مفیدی را ارائه دهند.

استفاده از VOIP در خانه همچنین کارکنان شما را از رفت و آمدهای طولانی و پرهزینه نجات می دهد.

آنها به سادگی می توانند دستگاه VOIP خود را انتخاب کرده و بدون حضور فیزیکی در سالن اجتماعات در یک کنفرانس شرکت کنند.

علاوه بر این کارکنانی که می خواهند رویدادهای مهم را در طول کنفرانس یا سمینار به یاد بیاورند می توانند از ویژگی ضبط تماس VOIP استفاده کنند.

به این ترتیب، کارکنان می توانند اطمینان حاصل کنند که در زمان خود به بهترین نحو کار خود را انجام داده اند.

 

فروش تجهیزات دورکاری

 

الزامات خدمات دهنده VOIP

اگر متقاعد شده اید که کار کردن از خانه یک راه حل مناسب برای شرکت شماست، ضروری است دقت کنید که ارائه دهنده خدمات انتخاب شده VOIP شما ویژگی های زیر را ارائه دهد:

  • پیام صوتی – تماس های از دست رفته را ضبط کرده و یک ایمیل از فایل صوتی برای شما ارسال می کند.
  • رونویسی – رونویسی پیام های صوتی به ایمیل
  • انتقال تماس – به کارمندان خود اجازه می دهد تا تماس ها بین دستگاه های VOIP و تلفن های هوشمند خود را هدایت کنند.
  • مانیتورینگ – به شما امکان می دهد تا تماس ها را برای اهداف کنترل کیفیت، بدون ایجاد اختلال در تماس ، نظارت کنید.

تجهیزات دورکاری کرونا با سانترال پاناسونیک و ایزابل

تجارت هرگز ایستا نبوده است، زیرا نیازهای شما به طور مکرر تغییر می کند.

به همین دلیل است که پاناسونیک چنین طیف گسترده ی سیستم های ارتباطی از سانترال آنالوگ ساده، تا سیستم هایی که از طریق بسترهای ارتباطی شبکه پیشرفته مبتنی بر IP که قادر به اداره مکان های مختلفی به صورت محلی و در سراسر جهان هستند را برای هرگونه برنامه های تجاری ارائه می دهد.

سیستم های پاناسونیک از ارتباطات تلفن همراه کارمندان شما پشتیبانی می کند تا در هر کجا که کار می کنند، در صورت تمایل، با استفاده از دستگاه خود بتوانند ارتباطات خود را حفظ کنند و این موضوع به خصوص در مورد دورکاری کرونا می تواند پاسخگوی نیاز های

گروه فنی مهندسی فون سیستم نمایندگی سیستمهای مخابراتی و امنیتی پاناسونیک پیشرو در ارائه راهکارهای دورکاری و فروش تجهیزات بهترین قیمت مرکز تلفن پاسونیک را در اختیار شما قرار می دهد.

 

سیستم های سانترال پاناسونیک مناسب برای هر سازمان

هیچ دو شغلی یکسان نیستند به همین دلیل پاناسونیک سیستم های سانترال مختلفی را برای نیازهای مختلف طراحی می کند.

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک دارای انعطاف پذیری بالایی هستند.

این محدوده هنوز شامل سیستم های تلفن آنالوگ نیز می شود اما برای اکثر مشتریان ما سیستم های تلفنی ترکیبی را ارائه می دهیم که همگی کاربردی ساده دارند.

به عنوان مثال، سیستم های سانترالIP  مزایای سیستم های تلفنی اداری سنتی را با فناوری IP ترکیب می کند.

توانایی سیستم در متمرکز کردن مدیریت ارتباطات به شما کمک می کند تا ضمن کم کردن هزینه ها، بازده را افزایش دهید.

 

ارائه دهنده بهترین تجهیزات دورکاری

 

 

از مراقبت های بهداشتی گرفته تا آموزش و پرورش، فروش تا اداره، سیستم های پاناسونیک سانترال برای همه بخش های صنعت مناسب هستند.

با استفاده از گزینه های مسیریابی دقیق و پیشرفته و ویژگی های قدرتمند و قابل انطباق  می توانیم همه چیزهایی را که برای حفظ مخاطبین فعلی خود استفاده می کنید در حالی که سیستمی یکپارچه تمام نیازهای آینده شما را نیز برآورده کند، ارائه دهیم.

خرید تجهیزات دورکاری

بسیاری از شرکت ها اکنون از کارمندان دورکار بهره مند می شوند.

اگرچه ممکن است استراتژی های کار در خانه مانند یک سرمایه گذاری پرخطر به نظر برسد، اما بیشترین استفاده از انواع تجهیزات دورکاری بسته به نیاز شما، باعث می شود تا بیشترین بهره را از کارمندان خود ببرید.

اگر به فکر خرید تجهیزات دورکاری افتاده اید، با تماس به مجموعه ما می توانید علاوه بر مشاوره برای انتخاب بهترین تجهیزات، خرید خود را انجام داده و نگرانی بابت نصب و راه اندازی سیستم ها نیز نداشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا از طریق شماره های درون سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763