خدمات ویپ فون سیستم

پشتیبانی VOIP

ارائه خدمات ویپ VOIP پاناسونیک و گرنداستریم و ایزابل به صورت تخصصی و توسط تیم فنی با تجربه همراه با پشتیبانی آنلاین

دستگاه های سانترال پاناسونیک علاوه بر مدل های آنالوگ و کم ظرفیت، مدل های پرظرفیتی نیز دارند که با اضافه کردن کارت مناسب، قابلیت تحت شبکه بر روی آن ها راه اندازی می شود. با راه اندازی ویپ بر روی این دستگاه ها می توانید از مزیت های بسیار زیادی استفاده نمایید تا در بستر شبکه ارتباط امن و با کیفیت را تجربه کنید.

پشتیبانی VOIP برای سانترال پاناسونیک توسط تیم فنی و تخصصی فون سیستم با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز پیشرفته انجام می شود. نصب، راه اندازی و برنامه ریزی و حتی خرید کارت سانترال مخصوص ویپ نیز توسط تیم فون سیستم برای شما با پایین ترین قیمت انجام می شود.

پشتیبانی ایزابل

ایزابل به عنوان یک مرکز تلفن غیرتجاری به دلیل امکانات بسیار زیادی که به صورت رایگان در اختیار کسب و کار ها قرار می دهد، امروزه به عنوان یک گزینه اصلی برای مدیریت تماس ها در هر کسب و کار مطرح می شود. خدمات مرکز تلفن ایزابل شامل نصب، برنامه ریزی و پشتیبانی ویپ آنلاین این دستگاه و تجهیزات آن در هر ساعت از شبانه روز است.

با توجه به اینکه نصب و راه اندازی و استفاده از ایزابل نیازمند تجهیزات مناسب و مخصوص است و هر سازمان و کسب و کاری باید با توجه به نیاز خود برای خرید این تجهیزات و استفاده از آن ها اقدام نماید، تیم مشاوره و خرید فون سیستم به شما بهترین راهنمایی را در زمینه خرید این تجهیزات و نحوه استفاده از خدمات پشتیبانی ویپ VOIP ایزابل ارائه می نماید.

تجهیزات تحت شبکه گرنداستریم شامل تلفن ها و مرکز تلفن های این برند، با توجه به قیمت مناسب و البته امکانات بسیار زیادی که برای راه اندازی سیستم تلفنی ویپ بر روی شبکه شما دارند، می توانند گزینه مناسب و ایده آلی باشند. استفاده از مرکز تلفن های گرنداستریم در کنار تلفن های این برند می تواند ارتباط با کیفیت و پایداری را برای شما رقم بزند.

نصب و راه اندازی و برنامه ریزی این مرکز تلفن ها باید حتما توسط افراد متخصص انجام شود. تیم فون سیستم با سابقه راه اندازی انواع تجهیزات ویپ و پشتیبانی VOIP برای انواع مرکز تلفن گرنداستریم در زمینه خدمات ارائه شده سعی می کند تا در سریع ترین زمان ممکن، از تمامی قابلیت های مرکز تلفن تحت شبکه گرنداستریم برای کسب و کار شما بهره ببرد.

پشتیبانی ویپ سیسکو

پشتیبانی ویپ سیسکو یکی دیگر از خدمات ویژه است که در این سیستم می توانید از طریق افراد متخصص و کارشناسان فنی ما دریافت نمایید.
تجهیزات شبکه سیسکو و تلفن های این برند امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین تجهیزات در ساختار بسیاری از کسب و کارها مشاهده میشوند. زمانی که از این تجهیزات استفاده میکنید باید علم و دانش استفاده از آنها را نیز داشته باشید و در صورتیکه کانفیگ های اولیه برای شما انجام شد بتوانید بعداً در صورت نیاز تغییراتی را در آنها ایجاد کنید یا در صورتی که تغییری در هر کدام از این تنظیمات انجام شده بود به راحتی این تنظیمات را مدیریت کنید.
مدل های مختلف برای پشتیبانی از ویپ سیسکو وجود دارد که شما می توانید به راحتی از این تجهیزات برای راه اندازی بخش های مختلف سخت افزاری شبکه و سانترال خود استفاده نمایید.
تجهیزاتی که در ویپ سیسکو مورد استفاده قرار می گیرند، عنوان تجهیزات کاملاً تخصصی شناخته می‌شود و شما برای اینکه بتوانید از این تجهیزات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و تمامی نیازهای کسب و کار خود را برطرف کنید باید حتماً با تمامی تجهیزات آشنایی کامل داشته باشید. در این سیستم این شرایط برای وب سایت برای شما قرار داده شده است تا بتوانید با مطالعه صفحه مربوط به هر کدام از محصولات ویپ سیسکو به راحتی پاسخ تمامی سوالات خود در مورد کاربرد ها و قابلیت های آن دستگاه را به دست آورید و با توجه به نیازهای خود برای خرید آن اقدام نمایید.
علاوه بر این برای پشتیبانی بهتره دستگاه‌ها تیم کارشناسان خرید فن سیستم راهنمایی‌های لازم را در مورد خرید و نصب تجهیزات مختلف ویپ سیسکو به شما ارائه می‌کند تا بدون هیچگونه مشکلی می توانید تمامی نیاز های خود در سازمان برای داشتن یک سیستم شبکه انعطاف پذیر و با کارایی بسیار بالا را برطرف نمایید.
کارشناسان بخش فنی و پشتیبانی voip سیسکو به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات شما در مورد تنظیمات و برنامه ریزی بخش‌های مختلف تجهیزات ویپ هستند.


نصب و راه اندازی ویپ سیسکو


قطعاً خرید تجهیزات ویپ سیسکو به عنوان یک دغدغه اصلی برای شما مطرح می شود اما آن را که باید در نظر داشته باشید این است که بخش بزرگی از راه اندازی ویپ در سازمان شما مربوط به تنظیمات و نصب دستگاه ها می باشد.
زمانی که شما بر اساس نیاز خود دستگاه های مورد نیاز را خریداری کرده باشد اما نتواند به بهترین شکل ممکن آنها را کانفیگ کنید یا در جاهای مناسب نصب و راه اندازی کنید قطعاً به مشکلات زیادی بر خواهید خورد.
به همین دلیل پیشنهاد می شود برای راه اندازی ویپ سیسکو و ایزابل یا پاناسونیک حتماً از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده کنید که به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن تمامی مشکلات خود را برطرف نموده و بتوانید تجهیزات شبکه و سیستم سانترال خود را بر پایه voip بهترین شکل ممکن راه اندازی نمایید.
در صورتی که قبلاً تنظیمات مربوط به وعده خود را اجرا کرده اید و از تیم‌های دیگر برای این کار استفاده کرده و اکنون به مشکل خورده اید می توانید با درخواست خود برای پشتیبانی voip سیسکو تمام مشکلاتی که در این زمینه دارید را از طریق کارشناسان فنی و متخصص ما با اعزام در محل برطرف نمایید.
هزینه پشتیبانی و برطرف کردن تمامی نیازهای شما با توجه به میزان کافی روی دستگاه ها و البته میزان کاری که برای تجهیزات شبکه شما قرار است انجام شود مشخص می شود و حتماً بعد از مشاوره اولیه میزان هزینه نصب و راه اندازی و همچنین پشتیبانی دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد.
اگر جزو کسانی هستید که برای اولین بار قصد راه اندازی سیستم voip سیسکو و ایزابل الستیکس را در کسب و کار خود دارید باید به شما این ماجرا بدهیم که تیم پشتیبانی و فنی و تخصصی این سیستم پشتیبانی voip سیسکو رایگان یکساله را در نظر گرفته است تا شما با استفاده از این پشتیبانی voip بتوانید بدون دغدغه و با خیال راحت تمامی مشکلات خود را برطرف نمایید.

پشتیبانی VOIP

هزینه پشتیبانی VOIP چقدر است؟

با توجه به اینکه در زمینه نصب دستگاه های سانترال و راه اندازی و برنامه ریزی انواع مرکز تلفن ویپ و تحت شبکه، هیچ تعرفه ثابتی وجود ندارد و شرکت ها براساس میزان کاری در زمینه خدمات پشتیبانی VOIP برای نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه انجام شود، تعرفه هایی را در نظر می گیرند، دغدغه بسیاری برای مشتریان در زمینه هزینه خدمات ویپ به وجود آمده است که در اینجا قصد داریم به چند مورد مهم و تاثیرگذار در تعرفه و هزینه راه اندازی یپ در کسب و کار شما بپردازیم.

در اولین گام نوع مرکز تلفن و همچنین تعداد تجهیزاتی که قصد دارید در محیط نصب کنید تاثیرگذار است و هر چقدر میزان خروجی شما از مرکز تلفن ویپ بیشتر باشد، قطعاً هزینه های شما بالاتر می رود. در کنار این موضوع مدت زمان اجرای پروژه و همچنین تعداد تلفن داخلی تحت شبکه و آنالوگی که می خواهید راه اندازی نمایید نیز در هزینه خدمات پشتیبانی VOIP ویپ تاثیرگذار هستند.

به این موارد می توانید خطوط شهری و ترانک های سیپ راه اندازی شده روی دستگاه و همچنین امکانات مختلف مانند ضبط مکالمه و گزارشگیری بر روی خطوط مختلف را نیز اضافه نمایید.

البته فون سیستم به عنوان مجری اصلی و تخصصی خدمات ویپ VOIP در ایران، سعی می کند تا ارزان ترین تعرفه و هزینه را برای شما در نظر بگیرد تا بتوانید با پرداخت هزینه مناسب از مزیت های سیستم ویپ پاناسونیک یا گرنداستریم و ایزابل در محیط کاری خود استفاده نمایید.

تجهیزات ویپ را از کجا بخریم؟

خرید تجهیزات ویپ قبل از استفاده از خدمات پشتیبانی VOIP به عنوان یک امر کاملاً تخصصی تقریبا دغدغه همه کسب و کارها به حساب می آید. با توجه به اینکه شما باید براساس نیاز خود تجهیزات ویپ را خریداری کنید تا در آینده نیازی به تعویض آن ها نباشد و یا در هنگام استفاده از امکانات مورد نظر دچار مشکل نشوید، باید حتما از افراد با تجربه در این زمینه مشورت هی لازم را بگیرید. تیم مشاوره خرید فون سبیستم به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شماست تا بتوانید به راحتی و براساس نیاز خود، تمامی تجهیزات ویپ مورد نظر را خریداری کنید.

خرید تجهیزات ویپ به صورت تخصصی و براساس نیاز کمک می کند تا عملیات نصب و راه اندازی و برنامه ریزی آن نیز براساس زمانبندی تعیین شده شما انجام شود و نیازی به تغییر تجهیزات نداشته باشید. برای خرید تجهیزات بهتر است از کارشناسان ما بخواهید تا بهترین و خوش قیمت ترین تجهیزات را متناسب با نیازتان در اختیارتان قرار دهند. مهم ترین دلیل اینکار این است که اگر از خدمات فرو تجهیزات ویپ فون سیستم استفاده نمایید، قطعا هزینه های نصب و راه اندازی مرکز تلفن تجت شبکه پاناسونیک و گرنداستریم نیز برای شما کمتر خواهد شد.

شماره مستقیم تماس با تیم پشتیبانی: 47763-021

انواع خدمات پشتیبانی VOIP

در ادامه نگاهی کوتاه داریم به خدمات مختلفی که شما در زمینه نصب و پشتیبانی ویپ می توانید از تیم فنی و تخصصی فون سیستم دریافت نمایید

خدمات تخصصی ویپ

مزیت های سیستم ویپ voip

استفاده از ویپ نسبت به مرکز تلفن سانترال تجاری مزیت های بسیار بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت و به دلایل زیر توصیه می شود تا از این سیستم به جای مرکز تلفن های قدیمی استفاده کنید.

سیستم های تلفنی ویپ بر اساس بستر شبکه راه اندازی می شوند و به نسبت سیستم‌های قدیمی که در بستر زوج سیم و آنالوگ بودند هزینه های کابل کشی بسیار کمتری را به همراه دارند. با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها در بستر خودشان از شبکه و کابل کشی شبکه استفاده می‌کنند می‌توانند سیم کشی و کابل کشی وی به خود را نیز از طریق همین بستر انجام بدهم و نیازی به کابل کشی مجدد نداشته باشند. بسیاری از تلفن های پاناسونیک و سایر تلفن های ویپ در بازار این قابلیت را دارند که از طریق یک کابل شبکه سیستم کامپیوتری و همچنین تلفن تحت شبکه شما را راه اندازی کنند.
برای راه اندازی سیستم های قدیمی نیاز به کابل کشی برای هر تلفن دارید اما در سیستم ویپ که از طریق پشتیبانی VOIP ارائه می شود نیازهای شما به کابل کشی به‌خصوص به کابل کشی های زوکسیم آنان به صورت کامل از بین میرود.

صرفه جویی در هزینه ها یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از مرکز تلفن های تحت شبکه voip نسبت به تلفن های و مراکز قدیمی تر می باشد.
اولین و مهمترین موضوعی که باعث صرفه جویی می‌شود را می‌توان در کاهش هزینه‌های کابل کشی و بالا رفتن کیفیت آنها دانست که قطعی و کاهش کیفیت صدای کمتری را مشاهده می‌کنیم و همین موضوع می‌تواند در دوام و پایداری و مدیریت بهتر تماشا نقش بسیار زیادی داشته باشد و البته نیازی به کابل کشی های مجزا برای هر تلفن نیز و شما می توانید از طریق کابل کشی های شبکه تلفن های خود را راه‌اندازی کرده و آنها را در دستگاه خود رجیستر کنید.

خدمات ویپ voip
برای راه اندازی تلفن های قدیمی در مرکز تلفن پاناسونیک شما نیاز دارید که برای هر داخلی یک تلفن سخت افزاری قرار دادم و زمانی که از خدمات پشتیبانی ویپ پاناسونیک و دیگر مرکز تلفن ها بهره مند شوید می توانید به راحتی تلفن های نرم افزاری روی سیستم و یا حتی روی گوشی افراد به عنوان داخلی نصب کرده و از این طریق نیازی به هزینه برای راه اندازی تلفن های سخت افزاری بر روی هر سیستم و میز کاری نداشته باشید.

پنل مدیریتی و ارتباط آسان تر و سریع تر از طریق شبکه با سیستم ویپ به شما و همچنین کارکرد بهتر می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین مزیت های سیستم های تلفنی وی نسبت به سیستم های تلفنی آنالوگ مطرح شود.
در سیستم های تلفنی ویپ که پشتیبانی آنها را به صورت کامل تیم فنی و تخصصی فون سیستم انجام می دهد نیازی به قطع و وصل کردن های روزانه نیست و شما از طریق پنل های تحت شبکه ای که به راحتی به آنها وصل می شوید می توانید تمامی نیازها و تنظیمات خود را انجام دهید.

امکانات بیشتر و بی نظیر در سیستم های تلفنی وی مانند گزارشات مکالمات حرفه ای و امکانات مختلفی مانند تلفن‌گویا های بسیار با کیفیت باعث می‌شوند چرا بسیاری از کسب و کارها سیستمهای تلفنی جدید را به صورت سیستم های تلفنی قدیمی ترجیح دهند.
یکی از مهم‌ترین امکانات این سیستم‌ها که در برنامه‌ریزی و پشتیبانی VOIP ویپ می‌توانید از آن بهره مند شوید امکان استفاده از تماس‌های ویدئویی است که به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی داخلی ها با خودشان یا با مشتریان بیرون از شرکت به راحتی ارتباطات بسیار باکیفیت ویدیویی و تصویری را داشته باشند.

محصولات ویپ (voip) (74)

گیت وی Gateway گرنداستریم (12)

تلفن ویپ یالینک (19)

تلفن گرنداستریم (32)