باتری سانترال پاناسونیک

باتری سانترال پاناسونیک

باتری سانترال پاناسونیک به شما کمک می کند تا بتوانید حتی در زمان قطع برق هم با مشتریان خود در ارتباط باشید و با آن ها تماس بگیرید.  بهتر است این را بدانید که باتری های سانترال پاناسونیک برای هر دستگاه ظرفیت و آمپر خاصی دارد و در هنگام نصب باید نکات مهمی را برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه و سیستم سانترال شما رعایت نمود.

در صورتی که قصد نصب باتری برای سانترال خود را دارید، می توانید لیست قیمت را از طریق پشتیبانی خرید فون سیستم بگیرید و برای نصب هم حتما از راهنمایی تیم فنی مرکز استفاده کنید تا دستگاه شما دچار خرابی و مشکل نشود.

باتری بکاپ سانترال 824

 

باتری سانترال پاناسونیک

همانطور که می دانیم دستگاه سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال پاناسونیک، دستگاهی است که در شرکت‌ها مورد استفاده قرار می گیرد، این دستگاه کل تلفن‌های شهری را به عنوان ورودی دریافت می کند و بین داخلی‌های پرسنل تقسیم بندی می کند.
دستگاه سانترال پاناسونیک، مراکز کوچک مخابراتی هستند که خطوط شهری را به گونه ای برای کاربران خود توزیع می کنند که بتوانند از خطوط شهری متناسب با نوع فعالیت خود استفاده کنند. این سیستم های ارتباطی، برای این کار نیاز به منبع تغذیه و یا برق دارد که به همین دلیل نیاز است سانترال همیشه به برق متصل شود.

باتری سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال با برق کار می کند و از طریق ولتاژ 220 ولت به کاربران تلفن سانترال امکان برقراری تماس، انتقال مکالمه، هلد تماس، ارسال و دریافت فکس و غیره را می دهد.
یکی از ویژگی‌هایی که این مراکز کوچک مخابراتی دارند مقاوم بودن در برابر نوسانات برق است. در مکان‌هایی که نوسانات شدید برق وجود دارد توصیه می شود که از دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ برق استفاده شود.
از عملکردهای غیر قابل حذف و چشم پوشی دستگاه سانترال نظم دادن به امور تلفن‌های شرکت و جلوگیری از هرج و مرج در محیط شرکت می باشد.
زمانی که برق شرکت قطع شود به دلیل از کار افتادن دستگاه سانترال، کل تلفن‌های شرکت مختل می شود و در شرکت و کار کارمندان وقفه ایجاد می شود.

باید برای چنین مواقعی فکری کرد و در صورت قطع برق سیستم سانترال همچنان به کار خود ادامه دهد.
یکی از تجهیزات جانبی مهم سانترال، باتری بک آپ سانترال می باشد، دستگاه‌های سانترال پاناسونیک به یک باتری پشتیبان احتیاج دارد.
نکته مثبت سانترال پاناسونیک این می باشد که باتری بکاپ خاصی که فقط برای دستگاه سانترال پاناسونیک باشد در نظر گرفته نشده است و شما می توانید از هر نوعی باتری پشتیبان استفاده کنید. باتری سانترال در صورت قطع برق اگر به سانترال متصل باشد بصورت خودکار عمل می کند و مانع از کار افتادن سیستم سانترال می شود.
باتری های سانترال می توانند دارای عمر مفید چندساله باشند که نیاز به نگهداری خاصی ندارند فقط باید در برابر آب محافظت شوند و یا در مکانی قرار داده شوند که امکان سقوط نداشته باشند. این باتری ها در هنگام نصب سانترال به آن متصل می شوند و هیچ گاه نباید آن را از سیستم جدا کرد.
انواع باتری سانترال را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باتری مخصوص دستگاه‌های کم ظرفیت سانترال

برای سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک نظیر پاناسونیک 308، 616 ،824 از دو عدد باطری 12 ولت،7 آمپر که به وسیله کابل مخصوص به سانترال متصل می گردد باید استفاده نمایید .

باتری سانترال 824

باتری مخصوص مراکز پر ظرفیت NS و TDA

برای سانترال‌ها پر ظرفیت نظیر TDA ,TDE و NS از سه عدد باتری 12 ولت، 18 آمپر باید استفاده نمایید که به وسیله کابل مخصوص به پاور سانترال متصل می گردند.

باتری سانترال پاناسونیک

برای تهیه باتری دقت کنید که از باتری‌های خشک استفاده کنید. چون بخار اسید باری ها تر باعث می شود به سانترال آسیب جدی وارد شود.
زمان استفاده از این باتری‌ها از دوساعت تا 10 ساعت می باشد.
باتری‌ها شرایط خاص استفاده ندارند فقط نباید ضربه بخورد و مثلاً زمین خوردن از ارتفاع و از آب و مکان‌های مرطوب باید دور باشد.
در بعضی از مدلهای سانترال پاناسونیک شارژر باتری جداگانه به فروش می رسد. و در برخی مدلهای سانترال امکان نصب باتری وجود ندارد و باید UPS استفاده شود.
عملکرد UPS همانند همان باتری بکاپ می‌ماند. پاناسونیک برای سیستم ها کم ظرفیت باتری UPS تدارک دیده است که طول عمر 8 سال دارد. برای برند باتری بکاپ سانترال می توانید از برند های مختلف مثل، باتری‌های صبا باتری استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763