نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک

آشنایی با شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک (Panasonic) از قدیمی‌ترین شرکت های سازنده لوازم الکترونیکی در دنیا است.
این شرکت بیشتر از 100 است که تاسیس شده است و سابقه بسیار طولانی و درخشانی در تولید لوازم الکترونیکی دارد ما شاهد آن هستیم نمایندگی های زیادی برای عرضه کالا و خدمات در سراسر دنیا دارد، که نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک، نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات آن بخشی از عملکرد این شرکت می باشد.
شرکتی که از ابتدا با ساخت لامپ رشته ای شروع به کار کرد. اما اکنون می بینیم در عرصه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، انواع تلفن ها و غیره دیگر کمتر کسی است که با پاناسونیک آشنا نباشد.

نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک

ویدئو پروژکتور پاناسونیک ( Video projector ) اکنون از بهترین ویدئو پروژکتورهای عرضه شده در بازار جهانی می باشد.
قابل ذکر است ویدئو پروژکتورها در انواع گوناگون و برای کاربری‌های لازم طراحی و عرضه می‌شوند.
شرکت پاناسونیک در ایران دارای نمایندگی های متعدد می باشد که مسئولیت فروش و خدمات پس فروش و تعمیرات دستگاه های پاناسونیک را به عهده دارد.
نمایندگی پاناسونیک (Panasonic) در ایران با توجه انواع تولیدات گوناگون و گستردۀ این شرکت، اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است.
نمایندگی پاناسونیک در دو بخش خدمات خود را انجام می دهد.
بخش نخست، بخش فروش است و بخش دوم، واحد خدمات پس از فروش می باشد که در آن تعمیرکاران و متخصصان ماهر و دوره دیده، به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک اهتمام می ورزند.
خدمات ارائه شده در این مرکز نمایندگی پاناسونیک محدود به محصول خاصی نیست و تمامی تولیدات این شرکت پاناسونیک را شامل می شود.

نمایندگی شرکت پاناسونیک

نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در واحد خدمات پس از فروش از محصولات زیر پشتیبانی لازم را به عمل می آورد:
ویدئو پروژکتورها، تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دوربین های فیلمبرداری ویدیویی، دستگاه‌های پخش (دی وی دی)، سیستم ‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، سیستم های پردازش اسناد، دستگاه های فتوکپی و فکس،  لوازم صوتی خانگی و سیستم های صوتی حرفه‌ای، لوازم خانگی، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ، سیستم‌های دوربین مدار بسته، تجهیزات مانیتورینگ، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، و…

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک با همکاری تعدای از ماهرترین تکنسین ها و کارشناسان صنعت الکترونیک تمام سعی خود را می کند که خدمات خود را چه در زمینه فروش محصولات و چه در زمینه خدمات پس از فروش، به کاربران خود و هموطنان عزیزمان در ایران ارائه کند.
خریدران محترم محصولات پاناسونیک جهت دریافت خدمات این شرکت به راحتی می توانند به این مراکز مراجعه کنند. متخصصان در این بخش خدمات پس از فروش ملزم هستند که با حوصله نیاز شما را برآورده نمایند و رضایت شما را اخذ کنند.
با توجه به اینکه همه ما سردرگمی های پس از خرید یک محصول الکترونیکی روبرو بوده ایم و ممکن است حتی به دلیل کاربری اشتباه از یک محصول به آن محصول آسیب زده باشیم واحد تعمیرات پاناسونیک در خدمت هموطنان عزیز جهت ارائه کلیه خدمات مرتبط می باشند.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

شرکت فون سیستم دارای نمایندگی سیستم های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک (و ضمناً تلفن سانترال پاناسونیک برای مخاطبین خاص خود) می باشد.
این شرکت با بهره مندی از گروه متخصص و زبده فنی و مهندسی خود، جهت کلیه محصولات و خدماتی که از این نمایندگی تهیه می گردد، ارائه دهنده بهترین خدمات فروش و پشتیبانی محصولات می باشد.
و کلیه امور نصب و راه اندازی تلفن سانترال به راحتی برای کاربران عزیز انجام می دهد.

دیدگاهی در مورد “نمایندگی ویدئو پروژکتور پاناسونیک

  1. alireza گفت:

    سلام
    لطفا قیمت ویدیوپرژکتورپاناسونیک مدلpt5700چنده
    ایا دربازاروجود دارد
    ازلحاظ کفیت چطوره

  2. alireza گفت:

    ویدیوپرژکتورپاناسونیک مدلpt5700 با مشخصات xga6000چنده ایا دربازاروجود دارد ازلحاظ کفیت چطوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763