لوازم جانبی سانترال

لوازم جانبی سانترال

دستگاه سانترال پاناسونیک زمانی که خریداری گردید برای راه اندازی و استفاده بهینه ازآن نیاز به یک سری لوازم جانبی سانترال دارد که تلفن سانترال پاناسونیک فقط یکی از آنها می باشد.

در ادامه آنها را عنوان می کنیم و توضیح مختصری درباره آنها می دهیم، برای برآورد قیمت می توانید با شرکت مهندسی فون سیستم تماس حاصل فرمایید ی از صفحات و لیست قیمت زیر دیدن کنید.

لوازم جانبی سانترال پاناسونیک

1. تلفن: به دستگاه های سانترال تلفن های معمولی و تلفن سانترال و تحت شبکه پاناسونیک متصل می شوند و بستگی به نوع کاربرد آنها انتخاب می گردند.

 

انواع تلفن سانترال

2. هدست پاناسونیک:  که به تلفن متصل می شود و برای کارهایی نظیر فروش کاربرد بسیار دارد.

3. کابل گزارش مکالمات سانترال:
جهت پرینت از تماس های ورودی و خروجی سانترال از طریق پورت سریال از این کابل استفاده می شود.

4. موزیک هلد ( موزیک پشت خط ):
مراکز سانترال به صورت default یا پیش فرض تعدادی موزیک بر روی خود دارند که جهت افزایش تعداد موزیک ها و خوشایند نمودن لحظه انتظار برای مشتری ها از دستگاه موزیک هلد استفاده می شود.

5. باطری بکاپ سانترال 8 به 24 پاناسونیک KX-TES824 BATTERY:
باطری سانترال پاناسونیک سری TA مدل های KX-TES824 و KX-TEM824 یک سری شامل دو باطری و یک سیم می باشد که در زمان قطع برق از قطع شدن تلفن های شرکت جلوگیری می نماید.

6. باطری بکاپ سانترال KX-TDA-TDE-NS:
که شامل 3 عدد باطری 18A با کابل فابریک است.

7. ضبط مکالمات 2،4،8،16 کانال وE1:
ضبط مکالمات تمام دیجیتال که با برند SATELL وTELSA می باشد.

8. کابل مخابراتی 4،2،10، 20، 25، 50 و 100 زوجی کرمان
کابل‌های مخابراتی رسانه انتقال می باشند، معمولا از کابل ها برای انتقال برق AC  و DC استفاده می شود. اما کابل ها در زمینه سیستم های مخابراتی برای انتقال امواج الکترومغناطیس استفاده می شود.
مخابرات براساس انتقال امواج مدوله شده سیگنال ها از طریق یک رسانه و دریافت آنها است. هنگامی که فاصله بین فرستنده و گیرنده به مراتب زیاد است، یا یک انتقال رسانه ای غیرمستقیم مانند آنتن استفاده می شود، در غیر این صورت، کابل های مخابراتی در انتقال رسانه هدایت استفاده خواهد شد.
سیم تلفن اصولاً برای ارتباط پریز تلفن تا گوشی تلفن مورد استفاده قرار می گیرد که 1 زوج و 2 زوج می باشد ولی کابل برای ارتباط پریز تا پست تلفن یا ترمینال مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرد. کابل های مخابراتی دارای روکشی مستحکم تر از سیم تلفن هستند.

تفاوت کابل های مخابراتی هوایی و زمینی

کابل های فضای باز همان کابل های مشکی می باشند که دارای استحکام بیشتری هستند و به واسطه جنس روکششان در مقابل نور خورشید و باد و باران مقاومت بیشتری دارند و از طرفی بواسطه انعطاف کمی که دارند در فاصله بین پست ها تا منازل افتادگی کمتری را در طول مسیر دارند این کابل ها در بازار به نام کابل زمینی شناخته می شوند.
ولی در مقابل کابل های طوسی برای داخل ساختمان استفاده می شوند. این کابل ها راحت‌تر در مسیر ها یا انحناهای کنار دیوار کشیده می شوند. این کابل ها اگر در معرض نور خورشید قرار بگیرند دچار پوسیدگی می شوند. این کابل با نام کابل هوایی شناخته می شود.

سطح مقطع کابل های مخابراتی

سطح مقطع کابل ها یا همان قطر مغزی رشته سیم ها نسبت مستقیمی با قدرت انتقال سیگنال دارند،
بنابراین با کابل هایی که سطح مقطع بیشتری دارند و از غلظت بیشتری از مس برخوردار هستند می توان مسیر های طولانی تری را بدون افت کیفیت کابل کشی نمود.
سطح مقطه 0.4 میلی متر، 0.5 میلی متر و 0.6 میلی متر مواردی هست که می توان انتخاب نمود البته هر چه سطح قطع بالاتر برود قیمت تمام شده هر متر کابل نیز افزایش می یابد، که به همین واسطه باید با در نظر گرفتن فاصله و نیازی که وجود دارد بهترین انتخاب انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763