بهترین تلفن بی سیم 2023

بسیاری از افراد استفاده از تلفن های ثابت را لازم و ضروری می دانند و برخی بر این باور هستند که با بالا رفتن حجم تماس های ورودی و خروجی هیچ تلفنی نمی تواند جایگزین تلفن های ثابت باشد. اما مسئله ای که در این مورد وجود دارد این است که چگونه می توان محدودیت جابه جایی تلفن های سیم دار را رفع کرد؟ جواب روشن است شما می توانید از تلفن های بی سیم استفاده کنید که امکان جابه جایی در یک ناحیه را برای شما فراهم می کند.

از مزیت های بهترین تلفن بی سیم با توجه به نبود ارتباط محدود کابل می توان چندین گوشی سیار مختلف را به آن متصل کرد تا افراد متعددی این امکان را داشته باشند که از امکان های مختلف بتوانند از یک تلفن استفاده کنند.

بهترین تلفن بی سیم را می توانید با مراجعه به  سایت های سازندگان تلفن سانترال و خانگی مورد بررسی قرار داده و تلفنی را که برای منزل و محل کار خود مناسب می بینید را تهیه نمایید. در ادامه این مطلب می خواهیم شمارا با بهترین تلفن های بی سیم پاناسونیک آشنا کنیم.

بهترین تلفن های بی سیم 2023

  • تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TGH260
  • تلفن بی‌سیم پاناسونیک KX-TG 6822
  • تلفن بی‌سیم زیمنس گیگاست پریمیوم C570A
  • تلفن بی‌سیم زیمنس گیگاست پریمیوم S850A
  • تلفن بی‌سیم زیمنس گیگاست C530A
  • تلفن بی‌سیم زیمنس گیگاست SL450A GO
  • تلفن بی‌سیم زیمنس گیگاست E630A
  • بی‌سیم زیمنس گیگاستSL910A با صفحه لمسی
  • تلفن‌بی سیم گیگاست E560A
  • تلفن بی‌سیم BT Elements 1K

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE433B

نکته ای که درباره بهترین تلفن بی سیم باید بدانید این است که این دسته از تلفن ها دارای ویژگی مفید و تنظیمات قابل تغییر و رابط کاربری ساده می باشند. این دسته از تلفن های بی سیم پاناسونیک دارای یک منشی تلفنی و سه گوشی بی سیم می باشدکه امکان افزایش به 6 گوشی رانیز دارا می باشند.

تلفن سانترال پاناسونیک بی سیم یک صفحه نمایش سیاه و سفید بزرگ دیجیتال با کنتراست بالا را دارا می باشد دکمه‌های گوشی نیز نور پس زمینه دارند که بتوان در تاریکی به راحتی شماره‌گیری کرد. گوشی بی سیم این تلفن بزرگتر از گوشی‌های دیگری است.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7875S

این دسته از تلفن های بی سیم پاناسونیک نسبت به دیگر تلفن های بی سیم دارای ویژگی های بیشتری می باشد به همین دلیل نصب و راه اندازی این دسته از تلفن های بی سیم پیچیده تر می باشد. این نوع از تلفن های پاناسونیک دارای 5 گوشی بی سیم می باشد و مانند تلفن های بی سیم KX-TGE433B می توانید 6 گوشی به آن اضافه کنید.

از ویژگی های تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG7875S می توان به مواردی همچون منشی تلفنی، دایرکتوری دفترچه تلفن، LCD با نور پس زمینه، اینترکام و شناسه تماس. caller ID گویا، جک هدست بر روی هر کدام از گوشی‌های بی سیم، طول عمر عالی باتری ، عملکرد پشتیبانی از باتری و امکان مسدودسازی تا ۲۵۰ شماره از ویژگی‌های دیگر این تلفن می‌باشند.

تلفن بی سیم پاناسونیک VTech CS6719

این مدل از تلفن های سانترال پاناسونیک ساده و بسیار کاربردی می باشد  و بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن تلفن خود را راه اندازی کنند و از آن استفاده کنند.

شاید در مقایسه با دیگر تلفن های پاناسونیک بی سیم این مدل از تلفن های بی سیم از ویژگی های کمتری برخوردار باشند اما کلیه ویژگی های اولیه ای را که یک تلفن باید دارا باشد را دربر دارد.

استفاده از این تلفن نیازی به دفترچه راهنما ندارد و خیلی راحت می توانید کارایی و استفاده از این تلفن را متوجه شوید و به راحتی آن را راه اندازی کنید. تلفن بی سیم دارای caller ID و حالت انتظار تماس (call waiting) می باشد. تلفن بی سیم VTech CS6719 منشی تلفنی ندارد و فاقد باتری پشتیبان است در نتیجه هنگام قطعی برق نمی‌توان از گوشی بی سیم استفاده نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
47763